יום שלישי, 16 ביולי 2013

שלטים לחדר



הכירו את האטרקציה הכי מגניבה בבית

לכל בית ובית יש מטבע הדברים את הסגנון העיצובי של לצורך העניין, ויחד עם זאת יש ללא כל צל של ספק הבדל בין החדרים השונים של הבית והפונקציונאליות שלהם מטבע הדברים. לכל חדר ראוי להציב שלט אשר ידגיש את המהות שלו בני כל מי שעומד אל מול הדלת. שלטים לחדר יכולים לשנות לחלוטין את המראה של הבית. בעוד בעבר היו שמורים השלטים רק לשימושם של בני נוער וילדים, היום גם הורים, מבוגרים ואפילו בני גיל הזהב מקשטים את הבית עם שלטים בסגנונות שונים. הסיבה העיקרית להצלחה של שלטים לחדר קשורה לשילוב בין פשטות לבין אטרקטיביות. קל מאוד לתלות את השלט, מחירו זול והוא אינו דורש אף סוג של תחזוקה שוטפת, אך לא ניתן להתעלם ממנו.


שלטים או רהיטים?

אפשר להשוות בין שלטים לבין סוגי עיצוב אחרים ולגלות מספר הבדלים משמעותיים ביותר. ההבדל הראשון הוא כאמור המחיר של כל פריט ופריט: עלותו של שלט לחדר נעה סביב עשרות שקלים בלבד, לעומת מאות שקלים ומעלה עבור רהיטים רגילים בלבד. הבדל נוסף טמון בהתאמה בין השימוש בשלט או בעיצוב לבין האופי של בעל החדר. הקולקציה של שלטים לחדר היא כמעט אינסופית, לעומת מספר מצומצם יחסית של פריטי ריהוט הזמינים עבור ילדים, בני נוער וקהלי יעד אחרים.

מתאימים לכל חדר

שלטים לחדר מספקים תחושה חמימה וביתית. הם מתאימים לחדרי שינה, למטבחים, לחדרי אמבטיה ובמקרים מסוימים גם לסלון. מעצבי פנים אשר מעוניינים לגלות מקוריות משתמשים בשלטים בשילוב עם תריסים, חלונות ואלמנטים אחרים. אפשר לקבל רעיונות חדשים על פיזור שלטים ברחבי הבית מתוך צפייה בגלריות תמונות, להיכנס לאתרים ייעודיים באינטרנט או להתייעץ עם חברים. 

עיצוב לא מחייב

רכישת שלטים לחדר אינה מחייבת את הלקוח כמו פריטי ריהוט אחרים. אפשר להחליף את המיקום של השלט מדי חודש או אפילו שבוע, לגוון בין השלטים הקיימים ולהחליף את השלטים השונים ברחבי הבית. מדובר על שלטים המיועדים לחדרם ולכן משקלם קל והתלייה שלהם פשוטה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה