יום שבת, 20 ביולי 2013

מוצרי קידום מכירות

על מוצרי קידום מכירות
בשוק העסקים של היום, התחרות בין עסקים שונים עבור אותו פלח שוק היא חזקה וקשה יותר מאי פעם ללא כל ספק ודורשת השקעה יתרה בפרסום. מוצרי קידום מכירות הפכו לכלי בו משתמשים כל ארגון או עסק המכבדים עצמם. השימוש במוצרים אלו נועד על מנת להעניק מודעות למותג על החברה ולמוצרים שהיא מציעה לשוק. מוצרי קידום מכירות, במידה שנעשה באמצעותם שימוש נכון, יביאו את הלקוחות לרכישה ישירה של מוצרי החברה, ללא הצורך לעבור במסלול פרסומי, שכמובן כרוך העלויות כספיות לחברה.

קידום לטווח הארוך
מוצרי קידום מכירות הינם מוצרים בהן החברות עושות שימוש, כדי לפרסם ולהפיץ את שמה בקרב הקהל הרחב. תוצאה משנית של פעולה זו, היא קידום המכירות של החברה בטווח הארוך.  מוצרי קידום מכירות הם בעלי מספר יתרונות. היתרון הבולט ביותר, הוא יצירת קבוצה גרעינית של אנשים שיכולים לזהות את שמה של החברה גם במבט חטוף; הם כבר מכירים אותה. זוהי קבוצת אנשים שמתייגים את מוצרי החברה לצורך מסוים שלהם, גם אם באופן לא מודע.
מרווה או לא?
אפשר לתת דוגמא לשימוש נכון של מוצרי קידום מכירות, והדוגמא הקלאסית לכך, תהיה חברת "קוקה-קולה", שהשכילה לעשות שימוש במוצרי קידום מכירות, באופן כזה, שכאשר אנשים צמאים, חלק לא קטן מהם ידמיין בראש בקבוק של קולה – זאת בהתעלם מההשלכות של שתיית משקה הקולה המפורסם (משקה הקולה מתברר דווקא כמצמיא יותר, ולא מרווה, עך אף שזה מה שרבים נוטים לחשוב בטעות, בגלל הפרסומות המפתות).
מוצרי קידום מכירות לטובת הנפת העסק
מוצרי קידום מכירות יכולות בהחלט להניף את העסק שלך. באם שוב ניגש לדוגמה של "קוקה-קולה", ניזכר כיצד הלוגו שלהם נמצא בכל מקום. גם כאשר אנו מבקרים בחוף הים, אנו עשויים להיתקל בשמשיות עליהן מוטבע סימלה של החברה. הוא מופיע בפרסומות באינטרנט ובשלטי חוצות, ובעצם, היכן לא? החברה אפילו תחלק מוצרים חינמיים לחלוטין לקהל הנלהב, שאוהב מתנות חינם, אך הלוגו של החברה ימשיך להתנוסס על המוצר ולהיות חשוף לעיניהם של רבים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה