יום שבת, 20 ביולי 2013

טיולי ג'יפים בפירנאים

כיצד טיולי ג'יפים בפירנאים מתנהלים?
היום זה כבר די ברור לאנשים רבים, כי טיולי ג'יפים בפירנאים הם חוויה של ממש. אבל איך הם מתנהלים הלכה למעשה, בשטח עצמו? חשוב לציין, כי במסגרת של טיולי ג'יפים בפירנאים יש שילוב מושלם בין נסיעה לבין הליכה ברגל. הטיולים הללו יכולים לכלול גם מסלולי הליכה מדהימים ביותר, בין אם מדובר על מסלולים פשוטים מאד, לצד מסלולים למיטיבי לכת. הכל כמובן בהתאם לרמה אשר אתם מעוניינים בה, והאזור אשר בו אתם תטיילו בפירנאים במהלך הטיול אשר אתם מתכננים ביעד קסום זה.
כמה זמן הטיול נמשך?
על פי רוב, משך הזמן של טיולי ג'יפים בפירנאים הוא כשמונה ימים נטו, ובתוספת של יומיים מבחינת טיסות הלוך וחזור, והגעה מברצלונה לפירנאים עצמם. בשמונה ימים אלה, אפשר לבקר בכל האתרים המרכזיים והמדהימים של הפירנאים, ולהגיע אליהם בקלות עם ג'יפ. כמובן שאפשר למצוא טיולי ג'יפים בפירנאים אשר יהיו ארוכים יותר או קצרים יותר, וכל זאת בהתאם ללוח הזמנים האישי שלכם.
עוברים גם באנדורה
אמנם טיולי ג'יפים בפירנאים מתרחשים בעיקר בתפר בין ספרד לצרפת, אך חשוב לציין עוד מדינה קטנה אשר קיימת באזור – זו היא אנדורה. אנדורה היא נסיכות קטנה, אשר עיקר הכלכלה שלה מבוססת למעשה על התיירות באזור הפירנאים. מדובר על עם ייחודי, אשר מתגורר בשטח קטנטן, והטיול יכלול על פי רוב ביקור של יום או יומיים לפחות בתוך אנדורה עצמה, כך שצפויה לכם חווית טיול בלא פחות מאשר שלוש מדינות מיוחדות במינן ומרתקות עבור כל תייר ותייר!
כמה כסף להביא אתכם לטיול מסוג זה?
אחת השאלות אשר עולות בנוגע אל טיולי ג'יפים בפירנאים היא שאלת הכסף. ככלל, המחיר אשר תשלמו עבור טיולי ג'יפים בפירנאים יכסה את כל העלויות של הג'יפ עצמו (כולל דלק וביטוח), לינה בבתי מלון, ארוחות וגם טיפים. עם זאת כדאי להביא סכומי כסף נוספים בשביל ארוחות נוספות, מזכרות ומתנות שתרצו לקנות, או אטרקציות נוספות בתשלום שתרצו להיכנס אליהן. כך תוכלו לצאת לטיול מדהים, חוויתי וחד פעמי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה