יום רביעי, 18 ביולי 2012

קורס הכרת שוק ההון


קורס הכרת שוק ההון מאפשר לכם להכיר דרכים שונות להתנהלות פיננסית בשוק ההון על מנת שתוכלו להשתלב בתחום מרתק זה כאנשי מקצוע ולא רק כמשקיעים מבחוץ. שוק ההון קורץ לרבים כדי להגביר את רווחיים, אך כמו בכל תחום אחר יש ללמוד כיצד להתנהל בו ולא לחשוב כי אינטואיציה בריאה תצליח להניב לכם רווחים מהירים וקלים. לימוד שוק ההון מאפשר לכם לרכוש כלים וידע שיעזרו לכם לשחות בתחום ההון באופן מקצועי.
קורס הכרת שוק ההון – תתחילו ללמוד
במסגרת קורס הכרת שוק ההון לומדים נושאים כמו: מושגי יסוד בשוק ההון – מבוא, שיטות מסחר בבורסה, פרמטרים לקבלת החלטות לגבי השקעה, מהם קרנות נאמנות, אגרות חוב, מסחר בנכסים פיננסיים וכדומה. נושאים אלה ונוספים יאפשרו לכם לרכוש ידע רב אודות שוק ההון שבו תוכלו לעשות שימוש כאשר תתחילו לעבוד בתחום זה.


מסלולי לימוד שונים בשוק ההון
לימוד המקצועות הפיננסים מחולק ללימודי תואר ראשון במנהל וכלכלה. לאחר סיום הלימודים ניתן להתחיל להשתלב ולעסוק בתחום הפיננסי. אפשרות שנייה היא לימודי תעודה (שלא לתואר אקדמאי). הלימודים באופן זה מצומצמים יותר אך ממוקדים יותר לצורך התעסוקתי ופחות לצד התיאורטי של לימודי שוק ההון. לימודי תעודה הם יותר לימודים מקצועיים המקנים לכם בזמן קצר יחסית את הידע הנחוץ והכלים הבסיסיים להתחיל ולעבוד בתחום. רבים המגיעים ללימודי תעודה הם אנשים שכבר השתלבו בתחום הפיננסים ומעוניינים להגדיל את הידע והכלים שלהם ולכן חשוב מאד עבורם לבחור את הקורסים הנכונים שיוכלו להיות להם לעזר ממשי בתחום הספציפי שבהם הם עוסקים.
איפה הולכים ללמוד לימודי שוק ההון?
כדי להגיע לבחירה נכונה של המוסד והקורסים, יש להתעניין לגבי כל מוסד באופן ספציפי ולקבל נתונים לגבי הבוגרים שלו והשתלבותם בתחום לאחר שסיימו את תקופת הלימודים. יש לברר מי הם המרצים ולהתעניין עם אנשים שלמדו במוסד ומה היתה רמת שביעות הרצון שלהם. כמו כן, כדאי להשוות בין ההצעות השונות של מוסדות הלימוד כולל עלויות הקורס בכל מקום ומקום, על מנת לקבל החלטה נכונה.

תגובה 1:

  1. שלום,
    קורס שוק ההון למתחילים או הכרת שוק ההון הוא קורס מאוד חשוב מאוד למתחילים, עם הרבה מאוד מושגי יסוד שכל אדם שסוחר בבורסה חייב להכיר.
    אני חושב שעם מגוון הקורסים שיש היום בשוק הדרך הכי טובה לבחור את מקום הלימודים שלכם היא בעזרת המלצות מחברים והמלצות שאתם קוראים באינטרנט.
    אל תחשבו שברגע שסיימתם קורס הכרת שוק ההון זה מספיק וסיימתם ללמוד, על מנת להתחיל להרוויח תשואות גבוהות ולהוריד סיכונים תצטרכו ללמוד קורסים נוספים במיוחד ניתוח טכני שהוא חשוב מאוד. כמובן שיש קורסים שמותאמים למסחר מסוים כמו קורס מסחר במניות או קורס מסחר במט"ח. אבל אלה כבר קורסים מתקדמים יותר.

    השבמחק