יום רביעי, 18 ביולי 2012

קמפינג בדרום


מדינת ישראל מציעה אין ספור מקומות לנופש מעניין ונעים. בכל אזור בארץ מחכות לכם פינות חמד בהן ניתן לנפוש ולבלות חופשה אמיתית. אם אתם חובבי הקמפינג ומעוניינים לרדת דרומה בחופשה הבאה שלכם, יש מקומות קמפינג בדרום הארץ ובנגב שניתן לחנות בהם ולנהל חיי מדבר אמיתיים. אחד המקומות המרשימים ביותר שיוכלו לספק לכם אווירה מיוחדת במינה הוא קמפינג בצד אוהלי המדבר הבדואים המיועדים לאירוח. קמפינג בדרום מזמן לכם ללא כל צל של ספק חוויה מיוחדת במינה של נופש שלא דומה לאף נופש אחר.
קמפינג בדרום – לצד אוהלי אירוח בדואים
אוהלי אירוח בדואים נמצאים בנגב והם מתוכננים למשפחות או לזוגות כדי לחוות את המדבר בצורה שונה מאשר חדר במלון ממוזג. אוהלים אלה מאפשרים לכם להגיע עם המכונית ולהשתכן באוהל בדואי מסורתי שנבנה במיוחד לצרכי לינה של משפחות. בנוסף ללינה באוהל תוכלו לנטוע את האוהל שלכם באותו המתחם וליהנות מכל השירותים שמסביב ומן החוויה הבדואית המחכה לכם.


קמפינג בדרום – אוהל לצד אוהל
לצד האוהל הבדואי המיועד למשפחות רבות תוכלו להקים את האוהל המשפחתי שלכם וליהנות משירותי השטח של המאהל, כגון: שירותים ומקלחות, מתקנים לשטיפת כלים, חיבור לחשמל ולמים וכדומה. במתחם תמצאו מתקנים למנגל שיוכלו לשרת אתכם להכנת בשרים על האש. במאהל תוכלו ליהנות מאירוח בדואי ולשתות תה בדואי או קפה בדואי מסורתי ולשמוע סיפורים אודות החיים במדבר במשך הלילה.
קמפינג בדרום – אטרקציות שונות
כשאתם עושים קמפינג בדרום כל האטרקצית הדרומיות פרושות לרגליכם. החל מטיולי מדבר על גבי גמלים דרך טיולי ג'יפים מודרכים ועד לטיולים רגליים למיטיבי לכת. בדרום יש שפע של אתרים בעלי שם עולמי כמו מכתש רמון, מכרות תמנע, וכמובן ים המלח על שלל מקומות המרפא והספא שבו. ואם אתם מדרימים עוד יותר לאילת תוכלו ליהנות מכל האטרקציות של עיר קייט זו החל משייט בים האדום, חופים מדהימים, שחייה עם דולפינים, צלילה, סקי מים וכיוצא באלה. אילת מציע לכם גם חיי לילה עשירים בדמות מסעדות ובתי קפה רבים, מועדוני לילה וכדומה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה