יום שישי, 20 ביולי 2012

בר מצווה בטבע


מתחילים לארגן בר מצווה בטבע
בקרוב הבן שלכם יגיע במזל טוב לגיל מצוות, ואתם צריכים להתחיל לארגן את מסיבת בר המצווה שלו. במקום ליצור קשר עם אולם שכולם כבר מכירים, וליצור עוד מסיבת בר צווה שתהיה זהה לעשרות מסיבות בר מצווה אחרות, למה שלא תשנו כיוון ותחגגו בצורה מקורית, מהנה ואיכותית כאחד?

ההצעה שלנו  היא בעצם לחגוג מסיבת בר מצווה בטבע, תחת כיפת השמיים. אבל איך מארגנים בכלל מסיבה כזו? מסיבת בר  מצווה בטבע דורשת התארגנות שונה לעומת כל מסיבת בר מצווה אחרת הנחגגת באולם, גן אירועים, מועדון או מסעדה כל שהיא.

להקים מתחם מההתחלה
על מנת שתוכלו לחגוג בר מצווה בטבע עליכם למצוא ראשית מתחם מתאים. יש היום מתחמים שונים של קק"ל, שבהם אפשר לארגן ולקיים אירועים המוניים - כל עוד אתם כמובן מנקים את הלכלוך כולו בסוף היום. בתוך המתחמים הללו אפשר לארגן בר מצווה בטבע, ואף להקים בתוכם אוהלים שונים. האוהלים הענקיים נחוצים, על מנת שישמשו סוכך במקרה של שמש חזקה, וכמובן מזג אוויר חורפי יותר.

בר מצווה בטבע

לדאוג לאוכל שיתאים לאווירה
כשאתם רוצים לארגן בר מצווה בטבע, כמו בכל מסיבת בר מצווה, גם כאן חשוב מאד לשים לב לתפריט שיוגש. יש מי שרוצה לארגן בר מצווה בטבע עם אוכל שמתאים במיוחד לאווירה הטבעית - כך יוגשו תבשילים בשריים שונים שיצאו ממש מתוך הסירים. לעומת זאת, אפשר בהחלט להזמין חברת קייטרינג שתכין תפריט מלא, שנראה כאילו הוא מוגש בתוך אולם אירועים, ולאו דווקא בתוך מסיבת בר מצווה בטבע.

אז מי מפיק את האירוע?
בנוסף לכל הנושאים הללו, במהלך בר מצווה בטבע צריך למצוא תשתי חשמל מתאימה, לספק ציוד הגברה, ואולי אף בידור והפעלות. לכן, מומלץ בחום שתפנו מראש לחברה מקצועית, שיש לה ניסיון בהפקה וארגון של מסיבות בר מצווה בטבע. כך תוכלו תמיד להבטיח שמסיבת בר המצווה של הבן שלכם תהיה מושלמת ובלתי נשכחת. בחרו חברה מנוסה בתחום אירועים בטבע, לרבות אירועי בר מצווה בטבע, ומכאן הדרך לאירוע המושלם סלולה.

תגובה 1:

  1. יופי של פוסט, ואהבתי את התמונות.
    חשוב לדעת שלפני כל הפקה של אירוע- בין אם זו בר מצווה, חתונה בטבע, בת מצווה באולם או אפילו אירוע של חברה בגן אירועים, כדאי לתכנן אותו היטב מראש.
    חשוב מאוד להקפיד על כמות המוזמנים, התאמת התפריט (האם צריך מזון כשר גלאט לדוגמא?), להקפיד על כל העלויות של ההפקות הנלוות (הפרחת בלונים, יונים, פרפרים, זיקוקים וכו...) שלא יגדלו או יחרגו מהתקציב שנקבע!
    לעומת זאת כאשר מקיימים אירוע בגני אירועים, הכל הרבה יותר פשוט ויש פחותעם מה להתעסק.
    יש הרבה מאוד גני אירועים בשרון, גני אירועים במרכז, גני אירועים בצפון וגם גני אירועים בדרום שיעניקו לכם תנאים טובים ונוחים, אך יתכן שאלה יהיו יקרים יותר מהפקה של אירוע בטבע.
    שיהיה לכם המון מזל טוב ובהצלחה

    השבמחק