יום שבת, 28 ביולי 2012

חשבונית אונליין


שירותים בולטים של מערכות אונליין

מערכות ממוחשבות המספקות אפשרות להנפקת חשבוניות אונליין יכולות לספק גם סוגים אחרים של מסמכים מלבד חשבוניות מס מתועדות. באמצעות הפקת מסמכים דרך חשבונית אונליין מקבל הלקוח גישה מלאה אל עשרות סוגים של מסמכים, שכל אחד מהם רלוונטי לאספקט אחר בעסק שלו. בנוסף, מערכת חשבוניות אונליין מבטיחה ממשק הנפקת דו"חות כגון כרטסת לקוחות, דו"ח רווח והפסד, דו"ח מקדמות למס הכנסה, דו"ח ניכוי מס במקור, דו"ח שעות עבודה, ריכוז תנועות לפי תאריך ועוד.

הפקת מסמכים
מבחינת מסמכים, מערכת חשבונית אונליין רלוונטית גם עבור הפקת חשבוניות ריטיינר. למעשה, בעלי עסקים או עצמאיים המעוניינים בכך יכולים להשתמש בשירות חשבונית אונליין לצורך הפקת כל סוגי מסמכי המכירה, עם אפשרות למטבע חוץ. חשבונית אונליין היא גם פתרון אידיאלי להפקת מסמכי הסבה מח-ן עסקה לח-ן מס קבלה ולהפקת קבלות והפקדות.

חשבונית אונליין

ניהול העסק
באמצעות חשבונית אונליין קל יותר לנהל ספר קופה ולסגור מסמכים נגד קבלות. הסיבה לכך פשוטה: תיעוד מלא של החשבוניות, חיפוש מידע זמין על בסיס תאריכים, שמות או שעות וגיבוי מלא של המידע הופכים את הנגישות למסמכים לאידיאלית. הפקת מסמכים על בסיס שירות חשבונית אונליין ניתן גם לגבי רישום שיק שחזר ורישום הוצאות ורכוש קבוע.

הגדרות על פי צרכים
בעת שימוש בשירות חשבונית אונליין נהנה הלקוח מאפשרויות הגדרה כמעט בלתי מוגבלת. החל מסוג הלוגו, העברת תנועות של מחלקת הנהלת החשבונות לתוכנת חשבשבת והגדרות מסמכים על פי דרישה, השירות המתקדם מאפשר זיהוי פעולות על פי משתמשים ותזכורות להפקדת שיקים. במובנים רבים מחליף שירות חשבונית אונליין את הנהלת החשבונות הסטנדרטית, או לכל הפחות משדרג את העבודה מול אחד הגורמים הכלכליים המסובכים במשק המודרני.

אין ספק, כי בעידן הטכנולוגי של היום, אין שום סיבה להישאר מאחור. אם אתם בעלים של עסק המפיק לא מעט חשבוניות מדי חודש בחודשו, הרי שבהחלט הפתרון של חשבונית אונליין יקל מאד על תהליך משלוח החשבוניות ויסייע לכם להתנהל בצורה פשוטה ומהירה יותר גם בהקשר לכל נושא הגבייה שמגיע לאחר מכן.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה