יום רביעי, 18 ביולי 2012

מתנפחים


אם גם אתם עומדים לקראת תכנון אירוע פרטי, הרי שוודאי התחלתם לחשוב אילו אטרקציות כדאי לשכור לאירוע, ומה יהווה הנאה מושלמת עבור קהל היעד המוזמן לאירוע. דבר אחד בטוח - מתקנים מתנפחים יכולים להפוך כל חגיגת יומולדת, בר או בת מצווה, ברביקיו, חג משותף, מסיבות כיתה, ועוד- לאירועים המשמחים ביותר בשנה, ללא כל צל של ספק בכלל. מתקנים מתנפחים מוצעים בשלל של צורות, עיצובים, ושימושים, כך שהם יכולים להתאים לכל אירוע. ילדים אוהבים מאוד את האטרקציה הזו, ובכל פעם שאירוע מחזיק בגבולותיו מתקנים מתנפחים, הילדים מועסקים למשך זמן רב, וחוזרים שמחים ומאושרים. מתקנים מתנפחים הם התשובה המושלמת לכל מי שמעוניין להפוך את האירוע שלנו למהנה, איכותי ומלא כיף.

המגוון הנרחב של המתקנים המתנפחים

אל תהססו להכניס מתקנים מתנפחים לאירוע שלכם, גם אם השתמשתם כבר בעבר באופציה זו. המגוון עבור המתקנים המתנפחים הוא כה מגוון ורחב, כך שלא תחושו כאילו אתם חוזרים על עצמכם. ישנם מתקנים עבור פעילות הכוללת מים, כמו גם מתקנים "יבשה", ישנם מתקני בריכה ומתקנים הכוללים אפשרויות שונות של פעילויות, כגון קיר טיפוס, טרמפולינות, מגלשות, כדורסל, ועוד. כמו כן, ישנם עיצובים רבים למתנפחים, לרבות מתנפחים בצורות של חיות, של ארמונות, דרקונים, ספינות או מטוסים, וכמו כן מתנפחים אשר מעוצבים בסגנון המערב הפרוע, בסגנון אינדיאני, בהשראת הספארי, או בהשראת סרטים כמו אינדיאנה ג'ונס.


באילו פרמטרים יש להתחשב בעת שבוחרים במתנפחים לאירועים?

בזמן שאתם בוחרים מתנפחים לאירוע שלכם, יש לבחון היטב מי מפעיל את המתקנים, והאם הוא מוסמך ומחזיק ברישיון הפעלת מתקנים מתנפחים. על המפעילים להחזיק מתקנים אשר פועלים לפי חוזר מנכ"ל משרד החינוך. כמו כן, חשוב לבדוק היטב את גודל המתקן, והאם הוא מתאים לשימוש שייעדתם לו.

באילו מקומות ניתן להשיג מתנפחים?

ניתן להשיג מתקנים מתנפחים בכל הארץ, לרבות אזור הדרום, אזור המרכז, בקריות, תל אביב, ירושלים, וכן גם אזור הצפון. ככלל, מפעילי המתקנים יכולים להגיע באופן עצמאי יחד עם הציוד שלהם למקום בו תרצו להקים את המתנפחים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה