יום שני, 5 במרץ 2012

קידום אתרים חינם

קידום אתרים חינם - מה צריך לדעת?

ניתן למצוא כיום ברחבי הרשת מגוון עצום של מדריכי קידום אתרים חינם. לאחר עיון זריז במדריכים יכול כל בעל אתר בעל ידע בסיסי בתחום המחשבים לבצע פעולות תחזוקה וקידום לאתר שלו. חשוב לציין כי הפעולות גוזלות זמן יקר, אך הן הכרחיות לתחזוקת האתר. בעלי אתרים אשר אינם מבצעים כל פעולת תחזוקה וקידום לאתר שלהם עלולים למצוא את עצמם ללא גולשים.

בכדי לבצע פעולות קידום בסיסיות יש להכיר את מערכת ניהול התוכן של האתר, לדעת כיצד להתקין קישורים נכנסים ויוצאים ולהכיר את עולם האינטרנט בצורה יסודית. היכרות עם עולם האינטרנט תאפשר לבעל האתר ללמוד ולהתפתח בתחום ולאתר אפשרויות לשתילת קישורים ופרסום האתר שלו ללא עלות.

קיימים אתרים רבים אשר מאפשרים שתילת קישורים ופרסום תכנים לצורכי קידום אתרים ללא עלות. פעילות באתרים הללו מאפשרת קבלת שירותי קידום אתרים חינם.

פעולות קידום בתוך האתר

אתרים בעלי קוד נקי ומבנה פשוט ויעיל זוכים לדירוג גבוה יותר. אתר אשר בנוי נכון מאפשר לגולשים למצוא את דרכם בתוך האתר בצורה פשוטה. בדיוק כמו הגולשים בוחן גם מנוע החיפוש את האתר, מנוע החיפוש מחפש דפים ריקים, חזרה מוגזמת על מילות מפתח, היעדר כותרות, היעדר חלוקה לפסקאות, ריבוי תמונות, תוכן מועתק, שגיאות קוד ועוד. כאשר מנוע החיפוש מאתר אחד או יותר מהנזכרים למעלה בתוך האתר הוא יעניק לו דירוג נמוך יותר. 


קידום אתרים חינם


מומלץ לכל בעל אתר לבחון את האתר שלו בהתאם לסטנדרטים של מנועי החיפוש, במידת הצורך מומלץ אף לפנות אל איש מקצוע בתחום ולבקש אותו לבחון את האתר ולבצע תיקונים בהתאם.

פעולות קידום מחוץ לאתר

פעילויות קידום אתרים חינם מהוות התקנת מערכת קישורים נכנסים אל האתר. קישורים נכנסים אל האתר ניתן להשיג ללא עלות באמצעות החלפת קישורים עם בעלי אתרים בתחום או באמצעות אתרי מאמרים, אתרי סימניות, בלוגים ועוד. מקדמי אתרים מקצועיים ממליצים על ניהול של רשת תומכת של  בלוגים ואתרים קטנים. הרשת התומכת מעניקה לאתר מגוון קישורים נכנסים איכותיים. האתרים והבלוגים שנמצאים בתוך הרשת מעניקים גם קידום הדדי זה לזה וגם קידום לאתר המוביל. 

קידום אתרים חינם - מקדמי אתרים משתפים פעולה

ברחבי האינטרנט משוטטים מאות מקדמי אתרים ברמות שונות. הם נוהגים לכתוב בלוגים, לשוחח בפורומים ולפעול ברשתות חברתיות. לכל מקדם אתרים מתחיל או וותיק כדאי לקרוא בפורומים הללו וללמוד מניסיונם של אחרים. בעלי אתרים רבים מחפשים בפורומים מקצועיים בתחום שיטות קידום אתרים חינם. באמצעות שיתוף פעולה הדדי ושכר חליפין ניתן לקדם את האתר ולזכות בשותפים לדרך והמון ידע מקצועי איכותי ללא עלות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה