יום ראשון, 11 במרץ 2012

אודישנים לדה וויס


מאז עלתה התוכנית דה וויס היא סחפה אחריה אלפי צופים קבועים שנהנים לצפות בה. ההצלחה לא הפתיעה כי בדיוק אותו הדבר קרה בארצות הברית כשעלתה התוכנית שם. מה שכן מפתיע הוא שאתה עם יכולות השירה המופלאות שלך לא הגעת אל אודישנים לדה וויס והפתעת את כל המנטורים.

אם זכית בקול כל כך יפה, בכל מקום שאתה שר מיד מסובבים את הראש כולם כדי לראות מי זה הזמר הזה – אז עכשיו זאת ההזדמנות שלך, דה וויס הגיעה לארץ ואתה יכול להגיע  אל אודישנים לדה וויס ולהצליח בגדול!

למה לבצע הרשמה אל אודישנים לדה וויס?

דה וויס היא תוכנית חדשה בארצנו וכמו בכל תוכנית מסוג זה, הראשונים הם בדרך כלל בין המוצלחים ומוכרים. המתמודדים של העונות הראשונות זכורים יותר לקהל הישראלי, ככל שתקדים ותרשם אל אודישנים לדה וויס כך יותר טוב.

אודישנים לדה וויס


דה וויס מאפשרת לכולם להתמודד, דה וויס בוחנת את יכולת השירה שלך וזוהי גם הסיבה שבמהלך אודישנים לדה וויס המנטורים לא רואים את המתמודדים אלא רק שומעים אותם. אתה לא צריך מראה מיוחד– כל מה שרוצים זה שתשיר!

מעבר להצלחה הגדולה שיכולה להגיע בעקבות ההשתתפות (ואולי אף הזכייה) בתוכנית דה וויס ישנה עוד סיבה נוספת להתמודד בה והיא חווית ההשתתפות. ההתמודדות בתוכנית טלוויזיה מסוג זה היא חוויה מיוחדת, ההזדמנות לשיר מול ארבעה מהזמרים הכי גדולים בארץ (שרית חדד, אביב גפן, רמי קליינשטיין ושלומי שבת), ההזדמנות לקבל מהם מחמאות או הערות ובמידה ועוברים את שלב אודישנים לדה וויס אז ההזדמנות לעבוד יחד עם אחד המנטורים היא בהחלט חוויה בלתי רגילה.

אז החלטת שגם אתה יכול... כיצד נרשמים אל אודישנים לדה וויס?

אודישנים לדה וויס מתחילים אצלך בבית מול מסך מחשב, שם מתבקשים המעוניינים להתמודד בתכונית למלא טופס פרטים אישיים ולשלוח קליפ קצר שם יוכלו השופטים לשמוע אותו שר.

לאחר מכן ההפקה מקבלת את הפרטים של המתמודדים ושומעת את השירה שלהם. לאחר שהם שומעים את כל המתמודדים הם בוחרים להזמין את הטובים ביותר אל אודישנים לדה וויס. המתמודדים המאושרים עוברים עוד מספר אודישנים קצרים עד שהם מגיעים לשיר מול המנטורים. כידוע את המנטורים המתמודדים לא רואים במהלך האודישן, רק לאחר שאחד מהמנטורים מחליט להסתובב עיניהם של שניים נפגשות, במקרה הטוב מספר מנטורים מסתובבים והמתמודד בוחר עם מי מהם ללכת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה