יום רביעי, 14 במרץ 2012

קורס ניתוח טכני


תפקידו של המנתח הטכני

קורס ניתוח טכני מיועד לפיתוח מיומנויות קריאת נתונים וניתוח נתונים. באמצעות הנתונים ניתן לנבא את המגמות בשוק ולזהות השקעות מניבות בהתאם. אנשי מקצוע רבים עוסקים בניסיון לניבוי מגמות ותנודות חיוביות ושליליות בשוק. קריאה נכונה של דוחות כספיים ונתוני השטח עשויה להוות את ההבדל בין השקעה כושלת והשקעה מניבה.

תפקידו של המנתח הטכני מתמקד בניתוח גרפים ונתונים המתארים את תנודות המסחר ותנודות כספיות. כאשר הניתוח מראה על תנודות של עלייה או ירידה משמעותית יש לשקול מכירה או קנייה. בחירת נקודת יציאה מתאימה מסייעת למשקיע להפיק מקסימום רווחים ומינימום הפסדים. לאחר סיום קורס ניתוח טכני ניתן להשתלב בעבודה בתחום ולספק שירותי ניתוח לחברות וניתן להשתמש בניתוחים לצורכי השקעות פרטיות.

אודות הקורס

בתי ספר ומורים פרטיים בכל רחבי הארץ מציעים קורס ניתוח טכני. כל תלמיד אשר מעוניין ללמוד את התחום מתבקש לבחור בעצמו את הקורס המתאים לו ביותר. קורס איכותי יעניק לתלמידיו כלים מקצועיים שימושיים ויכולות ניהול מסחר וזיהוי השקעות מניבות. מנתח טכני מוסמך ומיומן מהווה נכס בעבור כל חברת השקעות, לאחר סיום הקורס נפתחות בפני הבוגרים אפשרויות תעסוקה רבות. התלמידים בקורס מגיעים משכבות שונות באוכלוסיה וניתן לפגוש בכל קורס משקיעים פרטיים ואנשי מקצוע בתחום הכלכלה והמסחר. 



התכנים המקצועיים בקורס

כל קורס ניתוח טכני מכיל תכנים שונים אך ישנם מספר תכנים בולטים אשר חוזרים ומופיעים בכל הקורסים. התכנים הבולטים הם : ניתוח נתוני חוזק, מדיניות פיסקאלית ומוניטארית, מבוא ומקורות מידע לנתונים כלכליים, קווי מגמה, זיהוי מגמות, שימושי תבניות גרפיות, רמות תמיכה והתנגדות לעוד. לצד הלימוד התאורטי מתבצע במהלך הקורס גם תרגול מעשי ותרגול אשר התלמידים מתבקשים לבצע בבית.

סיום מוצלח של קורס ניתוח טכני מכשיר את הבוגרים לביצוע בקרת רווחים והפסדים ולשפר את תהליכי קבלת ההחלטות שלהם. יתרון נוסף לבוגרי הקורס הוא פיתוח מיומנות לעבודה ומסחר בשווק ההון הבינלאומי. משקיעים ישראלים אינם מוגבלים עוד להשקעה בשוק הישראלי וניתן לפגוש משקיעים ישראלים בכל רחבי העולם.

קורס ניתוח מעשי מתקדם

הקורס המתקדם מיועד לבוגרי קורס ניתוח למתחילים ולמשקיעים בעלי ניסיון מקצועי בתחום. הלימוד בקורס מתמקד בפיתוח יכולות מקצועיות מעשיות. הקורס המעשי מתמקד בשיטות ניתוח נתונים והפקת נתונים מתאימים מתוך הגרף. הנתונים מהווים גורם מכריע בתהליך קבלת ההחלטות בתחום. הפקת נתונים חלקית או שגויה עלולה לגרור אחריה השקעה שגויה והפסד כספי.

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    אני חושב שהיום יותר ויותר אנשים מודעים ליתרונות של מסחר בבורסה, רבים מנסים את מזלם ללא כל ידע מוקדם ולכן בדרך כלל מפסידים.
    חשוב מאוד לשים לעצמכם גבול אדום שאותו אתם לא חוצים מבחינת הפסדים ורווחים, בשום אופן.
    לפי דעתי, קורס ניתוח טכני הוא אחד הקורסים היותר חשובים ונותן יתרון משמעותי למי שיודע את התאוריות שמלמדים בו.
    כל מי שרוצה לעלות את התשואות שלו ולהוריד את הסיכון אני אישית ממליץ ללכת על קורס ניתוח טכני הוא יתן לכם ידע נרחב שתוכלו לתרגם לכסף!

    השבמחק