יום שלישי, 6 במרץ 2012

תיק למחשב נייד

סוגי תיקים

כל אדם שמבקש לרכוש תיק למחשב נייד רשאי לבחור את התיק המתאים לו ביותר. ניתן למצוא תיקי גב, תיקי צד ומזוודות אשר מתאימים כולם לנשיאת מחשב נייד. תיק גב למחשב נייד מתאים בעיקר לסטודנטים ותלמידים שנוהגים לשאת את המחשב לאורך שעות ארוכות בכל יום. מחשב נייד גדול שוקל כ-3 ק"ג ובכדי לשאת אותו לאורך זמן ממושך כדאי לבחור תיק אשר מעניק תמיכה אורתופדית לגב.

פרט לתיקי הגב ניתן למצוא גם תיקי צד מתאימים למחשבים ניידים. כדאי לבחור תיק בעל ידית נשיאה נוחה ומרופדת. בכל רכישה של תיק למחשב נייד יש לבחון גם את רמת המיגון שמעניק התיק למחשב. יש לבחור תיק בעל תא מרופד ואטום מפני מים אשר יעניק למחשב הגנה מתאימה.



עמידות התיק

רכישה איכותית של תיק למחשב נייד תאפשר שימוש ארוך טווח בתיק. בחירה של תיק בעל ידיות חזקות, ריפוד מתאים ותמיכה אורתופדית תבטיח הנאה מהמוצר. פרט לעמידות חשוב לבחון גם צרכים נוספים של בעל התיק. בעבור סטודנטים כדאי לבחור תיק בעל תאים נוספים בהם ניתן יהיה לאחסן כלי כתיבה, מחברות, ספרים, ארנק ומחשב נייד. גם בעבור אנשי עסקים כדאי לבחור תיק בעל תאים נוספים לאחסון של טלפון נייד, ארנק ומסמכים נוספים.

בחירת תיק מתאים תאפשר לבעל התיק להימנע מהצורך לשאת תיק יד נוסף. בתיקי גב ניתן למצוא מספר רב יותר של תאים לאחסון, ישנם תיקים מיוחדים שניתן לשאת גם על הגב וגם באמצעות רצועת נשיאה צדדית.

איך לבחור את התיק?

את התיק המתאים יש לבחור בהתאם לצורכי המשתמש ובהתאם לטעמו האישי של בעל התיק. ניתן למצוא כיום מגוון תיקים בצבעים שונים ועיצובים שונים. צעירים, מבוגרים, גברים ונשים יוכלו לבחור לעצמם תיק למחשב נייד מתוך מגוון התיקים הקיים בשוק. בעבור בנות צעירות ניתן להציע תיקים בגוונים של ורוד, אדום, סגול ומגוון הדפסים זוהרים ומיוחדים. בעבור סטודנטים ואנשי עסקים צעירים ניתן להציע תיקים בעלי עיצוב סולידי יותר ותיקים המאפשרים נשיאה של ספרים וכלי כתיבה נוספים. חשוב לציין כי לא כל תיק גב הוא תיק שמתאים לנשיאת מחשב נייד.

תיק מהודר למחשב נייד

מנהלים ואנשי עסקים בכירים נוהגים לרכוש תיקים מהודרים ומעוצבים. גם בעבור מחשבים ניידים ניתן למצוא תיקי עור יוקרתיים במיוחד. התיקים משדרים יוקרה וסמכותיות וניתן לשלב אותם יחד עם חליפת העסקים המפוארת של המנהל. בתוך התיק ניתן לשאת פרט למחשב הנייד גם מסמכים חשובים וכלי כתיבה.

תגובה 1:

  1. אחלה כתבה , אבל בנינו לפני שקונים תיק , חיבים לדעת ממי קונם את הנייד, אני מכיר מעבדה מדהימה באמינותה בירושלים , היא נקראת המעבדה הירושלמית המרכזית והיא נמצאת בפלמח 14 , אגב... הם מתמחים בניידים

    המעבדה הירושלמית המרכזית רח' הםלמ"ח 14 י-ם

    השבמחק