יום חמישי, 30 ביוני 2011

הורוסקופ יומי


הורוסקופ יומי עדכני ליום ראשון בשבוע הבא

אל תשאלו אותי איך, אבל השגתי הורוסקופ יומי עדכני של אחד העיתונים הגדולים – ליום ראשון הקרוב. אין כמו הורוסקופ יומי מדויק לפתיחת שבוע אופטימי עם הרבה אהבה והרבה הישגים – שבת שלום לכולם.

טלה

נראה שזהו בהחלט יום מוצלח ללמידה, להשגת מידע, להתייעצות וגם לשיחות ולמפגשים חברתיים קלילים.

מעבר הירח לבית החשיבה והתקשורת, יגביר ביומיים הקרובים את סקרנותכם וישפר את יכולת הביטוי ומהירות המחשבה.

לכן ביומיים הקרובים תהיו הרבה יותר פעילים מבחינה מנטאלית ואתם עשויים להיות סקרניים יותר, להעלות רעיונות יצירתיים מאוד ולהתחבר בקלות לנושאים ולאנשים חדשים.




שור
מאחר שביומיים הקרובים הירח ימצא בבית הכספים, נראה שעניינים מעשיים ופיננסים ובכלל זה השקעות, קניות ורכישות, יעסיקו אתכם יותר ואכן היום יכול להיות בהחלט מוצלח לעסקיים וכדאי התייעץ עם מומחי- השקעות או עם חברים. 

אולם רצוי שתשמרו ביומיים האלה יותר איפוק ושקול דעת, כשאתם נמצאים במרכזי הקניות מול כל כך הרבה מבצעים ופיתויים.


תאומים

מעבר הירח למזלכם, משפר את מצב הרוח ומגביר ביומיים הקרובים את רמת האנרגיה ואת הנחישות והמוטיבציה שלכם להניע את הדברים במרץ קדימה.

כדאי שתנצלו את האנרגיה הרבה שבכם להתחלות וליוזמות חדשות, או לסגירת הפיגורים שנוצרו לאחרונה.

תוכלו ליהנות ביומיים הקרובים גם ממבחר פעילויות חברתיות, שוב יש לכם אפשרות להפוך קשר ידידותי לקשר אינטימי יותר.


סרטן

היומיים הקרובים יתאימו יותר לפעילויות רוחניות, לעזרה, או ייעוץ ותמיכה בזולת, מאשר לפעילויות חומרניות ופיזיות. כדאי שתורידו את הקצב, תשמרו גם על פרופיל נמוך, זהירות ולא תשתפו אחרים במידע מיותר. יהיה כיף לקרוא חומרים כמו הורוסקופ יומי אישי ותחזיות אישיות.

מעבר הירח לבית מצולות הנפש יגביר את הרגשנות, יגרום לבלבול ולקושי להתמקד ויקשה עליכם  לקדם את עניינכם בקצב מהיר.


אריה

מצב הרוח משתפר היום והקצב גובר ולפניכם יומיים שמצוינים לפעילות חברתית. מזל אריה לא צריך לקרוא הורוסקופ יומי כדי להיות מפוצץ בביטחון עצמי...

ביומיים הקרובים, אתם תהיו חברותיים ופתוחים יותר להיכרויות וככל שתהיו ספונטאניים ותשתתפו ביותר באירועים, יהיו לכם יותר הזדמנויות ליצור קשרים, להשיג מידע או אפילו רעיון שעשוי לסייע לכם לקדם את האינטרסים שלכם.



בתולה

סדרי העדיפות משתנים היום בעקבות מעבר הירח לבית הקריירה, שמגביר את העומס והאחריות שמוטלים עליכם, אך מגביר גם את הנחישות לחזק את מעמדכם ולהוכיח יוזמה ומקצועיות.

זהו יום מוצלח להצלחה בראיון עבודה, בכול מקרה חשוב שתשמרו על איפוק ותתמרנו בדיפלומטיות בין הכוחות השונים שפועלים בשטח.



מאזניים

מעבר הירח לבית הרחבת האופקים והחשיבה הגבוהה ישפר מאוד את מצב הרוח שיהפוך ביומיים הקרובים לאופטימי וגם יעודד אתכם לנהוג ביתר קלילות, לחפש ריגושים ואפילו לצאת להרפתקאות. הורוסקופ יומי יכול לעזור לנו להשתחרר קצת.

מיקום הירח מוצלח מאוד לתכנון תוכניות לטווח הארוך, להתייעצות ולקבלת החלטות, או לנסיעות ארוכות.

 בשעות הערב תוכלו להתחיל לחגוג את סיום שבוע העבודה במפגשים חברתיים, בשיחות קלילות בפאב או בבילוי תרבותי כמו יציאה למופע או לסרט.



עקרב

זה עשוי להיות יום מוצלח ליצירת שיתוף פעולה עסקי, לעיסוק בנושאים בעלי אופי כלכלי, לפעולה מוצלחת בבורסה, או לרכישת מוצר שימושי.

מעבר הירח לבית התשוקות וענייני הכספים יגרום לכם להיות וגם להראות מושכים וסקסיים מהרגיל ביומיים הקרובים. כדאי שתנצלו זאת לביטוי צרכי האהבה שלכם או לשיחה רגישה בשניים.



קשת

הירח שעובר היום לבית הזוגיות יגביר בכם ביומיים הקרובים את הצורך להתגמש, לכן נראה שיהיה לכם קל יותר אם תפעלו בנחת, בדיפלומטיה ובשיתוף פעולה עם הסובבים.

כדאי שתנצלו את מיקום הירח לשיחה חשובה או אינטימית, לליבון נושאים שונים עם בני הזוג, או כדי לשפר את היחסים עם מישהו מהעבודה ואפילו עם הבוס.


גדי

מעבר הירח לבית העבודה והבריאות מציין שמצב הרוח הקליל הופך היום למעשי, קפדן ואפילו ביקורתי יותר, אך זה גם ידרבן אתכם להפגין יותר מרץ וחריצות במילוי חובותיכם.   

זהו גם יום מצוין לעצור לרגע כדי לסדר את הבלגן סביבכם ואולי אף בחייכם ולרתום גם את בני הבית לסידור המגורים ולהכנות לשבת.



דלי

מעבר הירח לבית ההנאות היצירתיות והרומנטיקה, ישפר מאוד את מצב הרוח ביומיים הקרובים, מאחר שהוא יגביר בכם את רמת האנרגיה שתעודד אתכם לחפש פעילות מעניינת ולא שגרתית.

זהו יום מצוין להתבלט ברעיונות חדשניים, להשפיע על הסובבים בהפגנת חן מלכותי, או ביוזמה ויצירתיות. קריאת הורוסקופ יומי יכולה לתת רעיונות מצוינים.

למעשה תוכלו להתחיל את סוף השבוע כבר משעות הערב ונצלו את מיקום הכוכבים במצוין לבילוי חברתי ולהרבה רומנטיקה.



דגים

מעבר הירח למזל תאומים יעורר בכם ביומיים הקרובים את הצד הרגשי שבכם ויהיה לכם נחמד יותר לבלות באווירה ביתית ולארח את החברים הקרובים או את בני משפחה.

אולם, רגישותכם הגבוהה עשויה ביומיים אלה להגביר את תאבונכם ואף לעורר את היצירתיות שלכם בהכנת תבשילים לערב שבת. כיף לקרוא הורוסקופ יומי במהלך הסופ"ש...

לרומנטיקנים בניכם כדאי לנצל את מצב הכוכבים ליזום ארוחה אינטימית לאור נרות או כדי להפתיע את בני הזוג בשולחן לשנים במסעדה מיוחדת.


סיכום

הורוסקופ יומי הוא כלי מיסטי אדיר להגברת המודעות שלנו לחיים, להחלטות ולמצבים הנפשיים אותם אנחנו חווים מדי שבוע. באמצעות הורוסקופ איכותי, ניתן לתכנן את הפעילויות ואת לוח הזמנים שלנו בצורה טובה יותר. כלומר ניתן לתכנן אירועים מוצלחים שישתלבו בצורה הרמונית עם הגורל הכללי שלנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה