יום חמישי, 30 ביוני 2011

מחשבון נומרולוגיה


מחשבון נומרולוגיה – בדיקת זוגיות

נומרולוגיה הינה שיטה לאבחון וניתוח האישיות אשר באמצעותה ניתן להסביר פרטים ואירועים על ידי עקרונות ברורים. העיקרון הינו פשוט- היקום פועל לפי חוקיות מסוימת ואחת הדרכים להגיע להישגים והבנה בתחומי החיים השונים הינה הבנת חוקים אלה והשיטתיות שבהם.

זו מתבטאת במספרים המשמשים לסימון יחסים כמותיים. האנרגיה לפי גישה זאת הינה הכוח העיקרי, המפעיל את מהלכי החיים ביקום כאשר ההבדלים העיקריים הם מצבי צבירה. מחשבון נומרולוגיה הינו כלי המבוסס על גישה זאת- חוקים המזיזים את היקום, מבטאים למעשה אנרגיות של מספרים המשוחררות זו לצד זו ויוצרות תיאום מפליא וחלק- גלגל החיים.


מחשבון נומרולוגיה - איך זה עובד?

על פי גישה זאת, כל מידע בחייך הינו בעל משמעות עבור מחשבון הנומרולוגיה שלך. אם זה שמך או תעודת הזהות שלך, הכינוי בו משתמשים חבריך בסביבתך וכו'. כל נתון מתורגם למספר ולכל מספר ישנה מערכת סמלים המותאמת עבורו. המספרים שלך יספרו למומחה הנומרולוגיה לצורך ניתוח אישיותך, התדמית שלך בעיני אחרים, ההתאמה שלך לבני זוג, המקצוע המתאים לך ביותר ועוד ועוד.

מחשבון נומרולוגיה - החיים במספר

כל תחום בחיינו מנוהל באופן זה או אחר באמצעות מספרים. גישה זאת תופסת תאוצה מרגע לרגע וכבר היום ניתן, תוך הכנסת נתוני בסיס כגון שם ותאריך לידה, לדעת את תאריך הלידה של בן הזוג המתאים לך ביותר, את אותיות שמו, את אופיו, עיסוקו ואולי אף את סגנון המוזיקה המועדף עליו או עליה. אם בכלל לא באהבה עסקינן, הרי שבאותו חישוב פשוט, יגדיר עבורכם מחשבון נומרולוגיה את היום המועדף לראיון עבודה, מתי כדאי לצאת לטיול ועל אילו אזורים בגוף יש לשמור ביתר זהירות. 

מחשבון נומרולוגיה - אליה וקוץ בה

זהירות היא מאלוהים, כך טוען פתגם רוסי, או אולי סיני, כלשהו. אל תמהרו להיפרד מן החברה בחמש השנים האחרונות ולהתפטר מן העבודה, משום שמחשבון נומרולוגיה באתר אינטרנטי אחד חישב לכם דבר זה או אחר. עולם התקשורת ההמונית, גדול והפכפך הוא- לא כל המידע הוא אמין ולא כל מומחה עומד במוניטין שהצהיר לעצמו. 

לכן, לפני שאתם עוזבים הכל ועוברים להתגורר בקוסטה ריקה, רק משום שהמספרים טוענים שהאקלים שם תואם את אופייכם הנמרץ- עצרו, חישבו, התייעצו. מחשבון נומרולוגיה זהו אינו מדע מדויק וכמו בכל תחום, גם כאן ישנם אלה היודעים וחוקרים את התחום לעומק ויש אלה שיודעים לדבר על כך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה