יום ראשון, 5 ביוני 2011

תקשור




בינינו קיימים בני אדם שונים, בעלי סגולות ייחודיות ורוחניות אשר בלתי ניתנות להסבר ממשי. אותם המתקשרים הם בעלי כישורים אנרגטיים לראות מציאות שלמה מבעדם של פרטים בודדים על האדם. כישורי תקשור בקרב אותם האנשים פעמים רבות אינם מוגדרים, אולם יכולותיהם מאפשרת להם לתאר אירועים בחייו של האדם העומד מולם ולהעניק עצות ברות משמעות גבוהה. הידיעה הקיימת באותם האנשים המיוחדים הינה מולדת, יכולת תקשור היא תכונה מולדת שיש לפתח עם השנים.



תקשור – כולנו יכולים

מחקרים מצביעים על האפשרות הטמונה בכל אדם לפתח יכולות תקשור רוחני. אין הסבר שיכול לפרט מדוע אותם המתקשרים הם בעלי המאפיינים המיוחדים. ניכר כי היכולת לבצע תקשור עם העולם נעוצה בחיבור של האדם אל חושים שהם מעבר לתודעה ולנורמות החברתיים עליהם חונכנו וגדלנו. מרביתם של בני האדם דיכאו את החושים העל תודעתיים שלהם עד כדי כך שאינם בנמצא. 

יכולות תקשור

כישוריהם של מתקשרים באים לידי ביטוי באמצעות הרגשת אנרגיות של האדם האחר. דרך האנרגית שלו, לעיתים זהו חפץ בו נוגעים, תאריכי לידה, שמות ההורים או כל מידע המתקשר אל עולמו של האדם, המתקשר מצליח לתאר עולם שלם של האדם, לספר ולענות לו על שאלות. עניין זה מפליא כמעט תמיד, משום שלאותו המתקשר אין כל דרך ממשית לדעת את כל אותם הפרטים. משום כך תקשור נתפס לסגולה ייחודית מעוררת התפעלות ומרגשת באופן מיוחד.

תקשור מסייע לאנשים רבים במציאת פתרונות בעניינים זוגיים, בריאותיים, ענייני קריירה, משפחה כדומה. אנשים במצבי מצוקה נוטים לפנות אל שאלת רב, אל מתקשרים, ואל כל דרך שתוכל לסייע להם לקבל תשובות בדבר עניינים נסתרים המכבידים על חייהם. רבים אף רואים את אותם המתקשרים למדריכים רוחניים ונעזרים בהם למטרות שונות. למעשה היחס אל מתקשרים שקול אל מידת האמונה, ככל שזו גדולה וחזקה יותר, עצותיו של המתקשר יהיו בעלות משקל רב.

שגיאות תקשור

מוטב להיזהר מכל אותם "מתקשרים" למיניהם אשר מטעים את האנשים הפונים אליהם בעצות שווא, ואף גובים מאיתם מחיר כספי גבוה. כדאי להיוועץ אך ורק עם מתקשרים מומלצים, אליהם הגעתם דרך המלצה או דרך אתר גדול ומכובד. בהצלחה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה