יום שני, 23 במאי 2011

טיול לברצלונה


לא סתם נחשב טיול לברצלונה לאחד מפסגות הטיולים רומנטיים בעולם. טיול לברצלונה נותן לתיירים הזדמנות פז לחוות את אירופה הקלאסית במיטבה ולאפשר הצצה לאתרים ארכיטקטוניים היסטוריים והיסטריים שהשפיעו אפילו על הבניה בראשית ימיה של תל אביב שלנו וזכו להכרה של ארגון יונסקו העולמי. 

לא רק היסטוריה וארכיטקטורה תפגשו בטיול לברצלונה, הקרבה לים ובתי הקפה המרהיבים ברחוב בשילוב עם חנויות אופנה מובילות ומרכזי תרבות ייחודיים, יתנו למי שמתכנן טיול לברצלונה חוויה מרעננת שתפתח את כל החושים ותיתן חופשה מהנה ומעשירה.

טיול לברצלונה – שדרות לה ראהמבלס

לה ראהבלס הוא אתר תיירותי ייחודי בעולם כולו. מדובר בשדרות אשר משני צדדיהם תוכלו ליהנות מהופעות רחוב וג'אלינג במשך כמעט כל שעות היממה. הדבר המייחד את שדרות לה ראהמבלס, יותר מכל אתר אחר בעולם הם הפסלים החיים. שחקנים בלבוש מיוחד המקנה להם מראה של פסלים מחומרים שונים, כגון אבן, מתכות יקרות או אפילו חומרים מודרניים כמו נייר ובטון, העומדים בקיפאון מוחלט, כמו פסלים ובובות אמתיים וזזים כאשר התיירים שמים כסף. שיטת תיאטרון רחוב זו מכונה "שיטת הכובע". 

טיול לברצלונה


גם בישראל תוכלו למצוא אמני רחוב המושפעים מהפסלים החיים בברצלונה, במקומות כמו מדרחוב נחלת בנימין, אולם אי אפשר להשוות זאת לחוויה המתקבלת בעת טיול לברצלונה, עקב השפע של הפסלים החיים במקום אחד.

שוק בוקרייה

שוק אוכל מקורה ועממי הנמצא בלבל שדרות לה ראהמבלס. בעת טיול לברצלונה, עצירה בשוק בוקרייה היא חוויה שאסור להחמיץ, המאפשרת לתיירים לחוש את ברצלונה דרך הטעמים. שוק בוקרייה הינו החיבור הטוב ביותר למסורת הספרדית, המאפשרת לקבל תחושה של כל ההיסטוריה הספרדית וההשפעות הקטלוניות מהמטבח היווני. רבים מהמאכלים בשוק נעשים בדיוק באותה דרך מסורתית בה הוכנו מזה מאות שנים. השוק מאפשר חוויה בלתי נשכחת של צבע וטעמים ומבנה השוק ייחודי מאוד בכל העולם.



טיול לברצלונה – תחבורה

טיסות מישראל לברצלונה יוצאות באופן תדיר כמעט כל יום, עקב הפופולאריות של היעד. בתוך ברצלונה עצמה התחבורה הציבורית נוחה ביותר מאפשרת לתכנן טיול בברצלונה בלי הוצאות גדולות מידי על מוניות. תוכלו לנוע באוטובוסים המרושתים על כל העיר, מטרו, חשמליות ואפילו, עקב תנאי השטח המישוריים והנוחים - על ידי אופניים שניתן לשכור בתוך העיר לטיולים יומיים. כמו כן, ניתן לרכוש "ברצלונה כארד" עוד טרם טיול בברצלונה וליהנות מתחבורה ציבורית בתוך העיר ללא כל תשלום נוסף תוך כדי הטיול עצמו. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה