יום שלישי, 10 במאי 2011

שולחנות מנהלים למשרד


אחד מפרטי הריהוט החשובים ביותר במשרד הוא שולחן מנהלים. זהו השולחן ממנו המנהל מפעיל את כל המשרד, השולחן אליו מגיעים האורחים השונים של המשרד, השולחן עליו נחתמות העסקאות החשובות ביותר, השולחן שמעליו נעשות השיחות המשמעותיות ביותר ומן הסתם שזה השולחן של האשיות המרכזית בכל משרד.

מכל הסיבות הללו, שולחנות מנהלים צריכים להיות שולחנות מרשימים. שולחנות גם צריכים להיות נוחים לשימוש המנהל ותואמים את המשרד עצמו. כדי לעשות את כל אלו בצורה החכמה ביותר יש להבין לעומק עד כמה תחום ריהוט המשרד הוא משמעותי וחשובה מלאכת מחשבת מקדימה טרם בחירה בשולחן מנהלים ראוי.

סוגים של שולחנות מנהלים:

ישנם סוגים רבים של שולחנות מנהלים המגיעים בכל צורה, צבע וגודל, אלו עשויים ממגוון של חומרים, החל מהאיכותיים ביותר ועד החומרים הזולים ביותר שתוכלו למצוא כיום בשוק.

כאשר יש צורך לבחור שולחן מנהלים צריך להבין ששולחן זה הוא אולי פריט הריהוט המשמעותי ביותר במשרד ולכן יש להשקיע בו ובטיבו. שולחנות מעץ מלא הם תמיד מרשימים בהרבה ולכן הם מומלצים. לגבי איכות העץ וסוגו – זה כבר עניין של בחירה אישית.

יש שולחנות גדולים במיוחד להם מחוברות מגירות ומדפים, מקומות למדפסת ולשאר הציוד המשרדי הדרוש למנהל, יש גם מקום אשר מיועד לניירת וכדומה.



יש שולחנות מנהלים המיועדים לבכירים, יש כאלו המיועדים למנהלים שעורכים הרבה פגישות צוות, יש שמותאמים לחדרים קטנים במיוחד ויש מפוארים גם כן. על כל משרד להתאים לו את השולחן הנכון לו תוך בחינת השיקולים השונים.

כיצד יש להתאים שולחן מנהלים למשרד?

התאמת שולחנות מנהלים למשרד צריכה להתבצע לאחר בחירת קונספט עיצובי. ראשית עליכם לבחון מהו התקציב אשר עומד לרשותכם ומהו המקום אשר עומד לרשותכם. עם שני נתונים חשובים אלו תוכלו לצאת לדרך ולבחון אילו רהיטים יכולים להתאים לכם.

חשוב שלא תשכחו שמחוץ למשרד המנהל יש עוד משרד שלם ובו ריהוט וסגנון מסוים. רצוי לא להביא שולחן מנהלים שיהיה שונה בצורה משמעותית משאר הריהוט במקום שכן הדבר יכול דווקא לגרוע מיופי השולחן ולא להיפך. כמובן ששולחן מנהלים ראוי להיות גדול יותר בממוצע משולחנות משרדיים אחרים ולהיות בעל מראה יוקרתי יותר.

מדדו את המקום העומד לרשותכם ותכננו היטב את המשרד. בבואכם לבחור שולחן מנהלים עליכם לדעת מהו גודל יתר הריהוט במשרד המנהל וזאת כדי שתוכלו לדעת כיצד למקם כל פריט ביעילות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה