יום שבת, 7 במאי 2011

הרשמה לכוכב נולד


הרשמה לכוכב נולד – כל מה שצריך לדעת לפני:

כבר עשר שנים שהתוכנית כוכב נולד מופיעה על המסך שלנו בכל פעם מחדש, אנשים שאוהבים לשיר ורוצים להצליח בתחום כבר הבינו שהתוכנית מהווה מעין קרש מקפצה לתחום שכן החשיפה בתוכנית לא משתווה לשום דבר אחר בתחום.

כוכב נולד הצליחה להוליד כוכבים רבים במהלך השנים ובניהם נוכל למנות את נינט טייב שזכתה בעונה הראשונה, את יהודה סעדו, את מרינה מקסימיליאן בלומין, שירי מימון, דיאנה גולבי, הראל מויאל והראל סקעת, עדי כהן, ליבי רן ועוד רבים אחרים. גם אלו לא צלחו לשלבים האחרונים זכו לחשיפה שהועילה להם בקריירה ואף זכו בחוזי תקליטים עליהם רק יכלו לחלום בחיים האמיתיים.
הרשמה לכוכב נולד היא השלב הראשון אותו צריכים המתמודדים לעשות כדי להגיע מול השופטים ולנסות את מזלם, מכל אלפי המשתתפים נבחרת קבוצה קטנה של עשרים וארבעה אנשים שיהוו את הנבחרת השנתית אשר תתחרה לאורך העונה תוך ביצועי שירים מקוריים וקאברים לשירים ישראליים.


הרשמה לכוכב נולד – מה חשוב לדעת?

חשוב לזכור, הרשמה לכוכב נולד לא מבטיחה לכם שום דבר. אתם צריכים לעבור אודישנים רבים כדי להגיע מול חבר השופטים אותו אנו רואים בטלוויזיה בסופו של דבר. כדי לצלוח את האודישנים הראשונים יש להתאמן הרבה על שיר שמתאים לכם מבחינה ווקאלית, יש להתכונן גם על שיר האודישנים שמתפרסם בכל שנה בדרכי התקשורת השונים שכן השופטים מבקשים מהנבחנים לשיר אותו פעמים רבות.

על הרשמה לכוכב נולד וההתנהלות ביום האודישנים:

לאחר הרשמה לכוכב נולד ייצרו אתכם קשר מההפקה ויזמנו אתכם להגיע לאודישן. חשוב להתלבש יפה לאודישן ולדבר בנימוס לכל השופטים ואנשי ההפקה שכן רושם ראשוני הוא הדבר החשוב ביותר בעת האודישנים.

רצוי להתאמן הרבה לפני האודישן ואפילו לקבל חוות דעת של אדם המתמחה בתחום. אם מורה לפיתוח קול נותן לכם חוות דעת שמצריכה עוד עבודה מצדכם השיבו לו ונסו לקבל כמה שיעורים שיסייעו לכם לעשות את האודישן הטוב ביותר.

עליכם לזכור שיש לכם רק הזדמנות אחת להרשים את השופטים ועליכם להיות צלולים, בטוחים בעצמכם ובמצב ווקאלי טוב. רצוי להיזהר לא לחלות לפני האודישן ולא לעשות שימוש רב בקול יום לפני, בחרו שיר אותו אתם מכירים כדי למנוע מצבים בהם אתם עלולים להתבלבל ולאבד את הזיכרון, רבים וטובים עשו את הטעות של בחירת שיר אותו לא הכירו ושילמו על כך ביוקר שכן גם אם שרו היטב הם עשו רושם של חוסר מקצועיות מול השופטים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה