יום ראשון, 12 ביוני 2011

טרקטורונים למכירה



בשנים האחרונות זוכה ענף הטרקטורונים בישראל לפריחה של ממש. בזכות התחרות  שהתפתחה בין יבואני הרכב והסוכנויות ובשל כניסתם לארץ של עוד ועוד דגמים חדשים ומשוכללים של טרקטורונים, זוכים חובבי התחום למחירים נוחים, לשירות מקצועי ולמבחר מוצרים נלווים. גם דרכי הרכישה של הטרקטורונים הפכו למאוד נוחים: סוכנות טרקטורונים, אתרי אינטרנט, חברים, טרייד אין או אפילו באמצעות יבוא אישי.

כל מה שחשוב זה להקפיד על מצבו המכאני של הרכב, כי בשל היותו רכב שטח, עם נטיות להיקלע מידי פעם לתנאי שטח קשים ונטייה להתקלקל דווקא בעיתויים לא מתאימים, דורש מרוכשי הטרקטורונים להיות ערים לכל הקשור ליכולותיו הטכניות של הטרקטורון. מה גם, בשל היותר רכב הנוסע בתנאי שטח מסוכנים, זהו חייב להיות טרקטורון איכותי ומחברה מוכרת.

טרקטורונים למכירה – דרך חברים
אחת הדרכים הנפוצות והמומלצות למצוא טרקטורונים למכירה זה כמובן לשאול חברים ומכרים. אך מדובר כמובן על טרקטורוני יד שנייה. זו רכישה אישית ואתם יודעים היטב מי האדם העומד מולכם, מה כוונותיו ואפשרויותיו. זו גם דרך טובה לדעת מה עבר על הטרקטורון ואיך בעליו הקודם התייחס אליו מבחינה מכאנית. זו גם דרך מצוינת לסגור עסקה טובה ובמידת הצורך לפרוס את הסכום לתשלומים נוחים.

טרקטורונים למכירה – דרך סוכנות 
טרקטורונים למכירה אפשר למצוא גם בסוכנויות טרקטורונים הפרושות בימים אלה ברחבי הארץ. ישנן סוכנויות קטנות ולא מוכרות וישנן סוכנויות גדולות שהן למעשה רשת. כך או כך, רכישת טרקטורון דרך סוכנות מבטיחה לרוכשים רכבים איכותיים ושירות אמין. בסוכנות תמצאו גם טרקטורוני יד שנייה וגם רכבים חדשים. מה גם, מרבית הסוכנויות מציעות היום שירות טרייד אין, במסגרתו אפשר למכור רכב ישן ולקנות רכב חדש. סוכנויות טרקטורונים מבצעות בדיקות מכאניות לכל רכבי יד שנייה שהם מוכרים, כך שלקנות רכב במקום כזה זה אומר להבטיח לעצמך שקט נפשי.

טרקטורונים למכירה – דרך אינטרנט
דרך נוספת למצוא טרקטורונים למכירה היא לחפש אותם באינטרנט. הרשת גדושה היום באתרים שונים המציעים למכירה הן רכבים חדשים והן רכבי יד שנייה, שבדומה לרכבים הנמצאים בסוכנויות טרקטורונים, גם הם עברו בדיקה מכאנית יסודית ומקצועית.

עם זאת, מי שמחפש טרקטורון יד שנייה יכול למצוא אותם גם באתרים המציעים למכירה מגוון מוצרי יד שנייה. אפילו ברשת פייסבוק קמו בשנים האחרונות קבוצות רבות הקשורות לנושא הטרקטורונים. שם אפשר למצוא למכירה טרקטורונים במחירים נוחים, כי בסך הכל מדובר בקבוצות אישיות של חברים וגם לקבל את כל הפרטים על מוכר הרכב.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה