יום ראשון, 5 ביוני 2011

מתקשרות


מתקשרות

תקשור הוא חיבור בו זמני בין שני מקומות: מהעבר, ומהעתיד. מתקשרות הן נשים אשר טמונות בהן יכולות רוחניות קוסמיות המאפשרות להן לתקשר ולחבר אנשים עם העבר והעתיד שלהם. היכולות שלהן מאפשרות העברת מסרים מהמדריכים הרוחניים הקיימים לכל אדם. קיימים מספר אופנים שדרכם אפשר לתקשר. במאמר זה נסקור בקצרה כמה מהדרכים הטובות ביותר והמומלצות ביותר להיוועץ עם מתקשרות רוחניות.



מתקשרות - ישנם סגנונות תקשור שונים

  • הדרך הראשונה והמועדפת על המתקשרים היא תקשור סמוי. בדרך זו המתקשר משמש כ"כלי" להעברת המסרים מהישות שאתה מתקשרים ללקוח. התקשור נעשה באמצעות הפה של המתקשר הרוחני וניתן לראות כי הדיבור של המתקשר בזמן התקשור הופך להיות מהיר יותר וקצת פחות רהוט.

  • הדרך השנייה לתקשור היא דרך קצת פחות נפוצה בקרב המתקשרים הנקראת תקשור גלוי. בדרך הזו הישות שאתה מתקשרים לוקחת "בעלות" על גוף המתקשר ומשתלטת עליו. למתקשר באותו הזמן אין קשר עם העולם החיצוני, הוא רדום באותו הרגע והישות משוחחות דרכו עם הלקוח.

  • דרך נוספת לתקשור היא הדרך המועדפת על מתקשרים שלא מעוניינים לחשוף את עצמם ואת גופם לישויות סמויות מן העבר, אלא מעדיפים לתקשר בעזרת כלים פיזיים כגון: מטוטלת, קלפי טארוט, אבני עופרת וכדומה. דרך התקשור הסמוי והתקשור הגלוי הן דרכי תקשור שונות אשר מתקשרות מעדיפות לתקשר בעזרתן.


מתקשרות רוחניות - על השילוב בין התקשור לרוחניות

  • המתקשרות מקבלות את האנרגיות הקוסמיות והמסרים בכל מקום ובכל זמן ויודעות לחבר אותן לתדר הנכון, למקום הנכון ולאדם הנכון. בעזרת החושים שלהן הן יכולות לפענח ממי הגיע המסר, למי הוא מיועד ומה משמעותו. אנשים רבים נוהגים להתייעץ עם מתקשרת מדי חודש-חודשיים. ניתן להתייעץ בכל תחומי החיים: פרנסה, זוגיות, ילדים, החלטות חשובות, השקעות ועוד ועוד. בסופו של דבר מדובר באשת מקצוע לכל דבר.

  • כולנו יכולים לתקשר, בכולנו טמונים הכוחות, אך מתקשרות מקצועיות הן נשים שפיתחו את יכולות התקשור והן פועלות ברמת התקשור שלה זקוק הלקוח. לא כל מתקשר ידע להעביר את המסרים החבויים אשר מתקשרות רוחניות תדענה למצוא ולפענח.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה