יום שני, 11 במאי 2015

כלל ביטוח טלפון



יצירת קשר עם המוקד הטלפוני של כלל ביטוח
המוקד הטלפוני של כלל ביטוח מספק מידע על כל סוגי פוליסות הביטוח הנמכרות על ידי החברה. הסוג הנפוץ ביותר כולל בתוכו פוליסות ביטוח כללי. אלו פוליסות המתייחסות לביטוח רכב, ביטוח דירה, ביטוח לעסקים וגם ביטוח תאונות אישיות. סוג שני של פוליסות כולל ביטוחי בריאות. כאן ניתן לפנות אל המוקד הטלפוני של כלל ביטוח כדי לשמוע על ביטוח נסיעות לחו"ל, ביטוח בריאות ספציפי, ביטוח סיעודי ועוד. בנוסף, סוג שלישי של פוליסות כולל ביטוח חיים וחיסכון. הדגש בפוליסות אלו הוא על ביטוח חיים, ביטוח מנהלים, פנסיה, קופת גמל, קרן השתלמות, הלוואות וקבלת הבהרות על קופות קיימות.

יצירת קשר עם המוקד הטלפוני של כלל ביטוח היא חלק בלתי נפרד מניהול החשבון. לקוחות במגזר הפרטי, העסקי והציבורי לא יכולים לוותר על התנהלות מן הסוג הזה. באמצעות שיחת טלפון קצרה יכול הלקוח לקבל תשובות לכל השאלות הנפוצות. מעבר לכך, נציגי המוקד עוברים הסמכה מיוחדת ולכן הם בקיאים בסוגיות החשובות.

למידע נוסף לחץ כאן - כלל ביטוח טלפון
 
האם ניתן להשתמש במוקד הטלפוני לצורך ביצוע חישובים?
אחד השירותים המעניינים של המוקד הטלפוני של כלל ביטוח בא לידי ביטוי בביצוע חישובים. במקום להסתפק בפירוט החודשי או השנתי, לקוחות החברה יכולים לפנות אל המוקד הטלפוני ולהתעניין לגבי מחשבון גמל, מחשבון ריסק ומחשבון מס או מחשבון משכנתא. המחשבונים מספקים מידע מקיף עבור הלקוח ומאפשרים לו להתנהל בצורה נכונה.

מלבד האמור לעיל, מטרת נציגי שירות הלקוחות של המוקד הטלפוני של כלל ביטוח היא לספק מידע על מסלולי השקעה. הלקוח יכול להשתמש בשלב הראשון במחשבון, להשוות בין מחירים ולבסוף להחליט באיזה מסלול השקעה לבחור. הנציגים הטלפוניים מלווים את הלקוח בביצוע הפעולות ועומדים לרשותו עם תשובות לכל שאלה המתעוררת בתהליך. 

תגובה 1:

  1. לדעתי לבטח דירה או בית זה הדבר הכי חשוב שיש על מנת לא לקחת סיכון בבטחון של המשפחה שלנו לכן אל תתפשרו על ביטוח נכס

    השבמחק