יום שבת, 8 בנובמבר 2014

מענה טלפוני



מענה טלפוני נותן לעסקים פתרון מושלם. שירות זה יכול לסייע לכם לתת שירות גם בשעות שאתם לא עובדים, הוא יכול להשאיר עבורכם הודעות או למסור ללקוחות שלכם מידע. מטרתו של מענה טלפוני היא לייעל את העסק שלכם ולתת לכם וללקוחות שלכם את השירות הטוב ביותר. אתם יכולים לבחור לעצמכם בקלות איזה שירות תרצו לתת ללקוחות שלכם וליישם אותו באמצעות המוקד.

לקבל שיחות 24 שעות ביממה
שירות מענה טלפוני יאפשר לכם לקבל שיחות מהלקוחות שלכם לאורך כל שעות היממה. אתם יכולים לתחם את השירות לשעות מסוימות או לקבוע שכל השיחות מהעסק יעברו דרך מוקד המענה הטלפוני. היתרון הוא שבאמצעות המוקד אתם יכולים לתת מענה מסוגים שונים כמו למשל לקחת הודעות, להעביר מידע או לבצע מכירות והכל בשעה שאתם בכלל לא חייבים להיות בעסק עצמו.

למכור יותר
באמצעות מוקד טלפוני העסק שלכם יכול למכור יותר. אתם יכולים לתאם עם מוקד המענה הטלפוני מה הם יגידו ללקוחות שלכם ומה הם ימכרו. המוקד יכול לשמש כמוקד מכירות לשיחות נכנסות והוא יכול גם לשמש אתכם לצורך שיחות טלמרקטינג. אתם יכולים להפוך את העסק שלכם ליעיל הרבה יותר על ידי קבלת כל השיחות הנכנסות (גם אם אתם לא נמצאים באופן פיזי בעסק), לבצע יותר מכירות וכל זה מבלי להעסיק עובדים נוספים.

עובדי חוץ
אחד מהיתרונות הבולטים ביותר של שירות מענה טלפוני הוא חיסכון בהעסקת עובדים. כמובן, כל העובדים במוקד עובדים על פי חוק והתנאים הנקבעים בחוק, אך אין זה מתפקידכם לדאוג לקיים את החוקים או להעסיק את העובדים. גם במידה ואחד מהעובדים מודיע על מחלה, יהיה עובד אחר שימלא את מקומו, מה שאינו אפשרי בעסק אשר צריך להעסיק עובדים משלו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה