יום שבת, 15 בנובמבר 2014

ניכיון צ'קים



כל מי שיצא לו לנהל עסק בעבר וכל מי שמנהל עסק כיום יודע היטב שלא מדובר על משימה קלה. יש הרבה דברים מורכבים בניהול של עסק, ואחד מהם זו שאלת המימון או במילים אחרות: תזרים המזומנים. הרבה פעמים בעלי עסקים מקבלים צ'קים דחויים ובגלל שהם זקוקים לתזרים מזומנים הם למעשה רוצים לבצע ניכיון צ'קים. זה אולי נשמע לכם כמו משהו לא חוקי, אך האמת היא, שהתחום של ניכיון צ'קים נמצא תמיד בפיקוח של משרד האוצר, ולכן אין לכם ממה לחשוש אם אתם רוצים לעשות תהליך כזה.

איך זה עובד?
למעשה כדי במסגרת ניכיון צ'קים צריך לפנות אל חברה שעובדת בתחום הזה והיא זו שמבצעת את העבודה. זה פשוט מאוד כיוון שבעל העסק מגיע אל החברה וסוגר איתה על עמלה, ותפקידה של החברה הוא לקחת את הצ'ק הדחוי לעצמה ולתת לבעל העסק כסף מזומן בו במקום או לבצע עבורו העברה בנקאית.




לאיזו חברה כדאי לפנות?
הדבר הראשון שאתם צריכים לדעת, זה שיש הרבה מאוד חברות שיכולות לבצע בימינו ניכיון צ'קים, כך שמאוד כדאי לכם לשים לב אל מי אתם פונים. לא כל חברה שתציע לעשות עבורכם ניכיון צ'קים היא כזו שבאמת תרצו לקבל את השירות שלה, כי זה תלוי באמינות של החברה ובשאלה האם היא פועלת באופן חוקי או לא. אין ספק שלא כדאי לקחת סיכונים בדברים האלה ותמיד כדאי לבצע ניכיון צ'קים רק אצל חברות חוקיות.

כמה עמלה תשלמו?
הדבר השני שבוודאי יעזור לכם לבחור את החברה שאליה תיפנו זו שאלת העמלה, ובצדק, כי לא כדאי לשלם עמלות גבוהות מידי. יש לסגור את כל הפרטים האלה לפני תחילת העסקה כי זה הבסיס לכל העניין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה