יום שבת, 22 בנובמבר 2014

שרשרת ענברים לתינוקות



שרשרת ענברים לתינוקות היא שרשרת אשר מיועדת במיוחד לתינוקות. השרשרת מורכבת מענברים אמתיים אשר ידועים ביכולת שלהם להרגיע את התינוקות ולשכך את הכאבים השונים שהם חווים. הורים רבים שמים שרשרת ענברים לתינוקות באופן קבוע. השרשרת צריכה להיות צמודה לעור של התינוק על מנת שהמגע בין הענברים לבין העור יאפשר להם לשחרר את השמנים אשר יוצאים מהענברים ובכך להביא לרגיעה וריפוי של התינוק. על מנת שהשרשרת תבצע את העבודה שלה כמו שאנחנו רוצים, חשוב מאד שיהיה מגע מתמיד בינה לבין העור של התינוק.

בטיחות מעל הכל
שרשרת ענברים לתינוקות היא שרשרת המורכבת במטרה שתינוקות ופעוטות יענדו אותה. השרשרת מורכבת ממספר ענברים כאשר כל ענבר מחובר בסוגר ופלסטיק אשר מוברג כך שהענברים לא יוכלו להשתחרר בשום פנים ואופן. הבטיחות היא מעל הכל ולכן ההורים מרגישים בנוח לענוד סביב צוואר התינוקות את השרשרת.

לאמץ מסורות ותרבויות
ישנן תרבויות אשר שמות לכל אחד מהתינוקות שלהן שרשרת ענברים לתינוקות. באותן מסורות השרשרת משמשת כמחליפה לארון התרופות. לענברים יש יכולת להרגיע את התינוק ויש להם יכולת לרפא כאבים שונים. למשל, בעת יציאת השיניים תינוקות רבים סובלים מכאבים ואפילו מחום ובדיוק לצורך כך יש את שרשרת הענברים. ההנחה של השרשרת מאפשרת לתינוקות להיות רגועים יותר ולעבור את תקופת יציאת השיניים בלי חום או כאבים מיותרים.

ניקיון השרשרת
הורים רבים תוהים מה הם יכולים לעשות על מנת לשפר את העוצמה של השרשרת. שרשרת ענברים לתינוקות תהיה יעילה יותר לאחר הנחה שלה בשמש החמה וכמו כן מומלץ מדי פעם לנקות אותה. את הניקיון של השרשרת אפשר לעשות ממש בקלות, כל שתצטרכו לעשות הוא להשתמש במים פושרים ומגבת והשרשרת תהיה נקייה ותפעל בעוצמה רבה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה