יום שלישי, 25 בנובמבר 2014

המענה הטלפוני של משרד הרישוי



על מנת להקל על האזרחים, פתח משרד הרישוי מוקד מענה טלפוני של משרד הרישוי אשר המטרה שלו היא לתת מענה לכל שאלה ובעיה מבלי שאתם תצטרכו לצאת מהבית ולהגיע אל הסניפים השונים. בעזרת מענה ממוחשב או מענה אנושי תוכלו לקבל מידע אישי או כללי על כלי התחבורה ותוכלו לבצע חידוש של רישיון הרכב שלכם או לשלם על רישוי (במקום להגיע אל סניפי הדואר השונים). ברגע שתיצרו קשר עם המוקד הטלפוני של משרד הרישוי תוכלו לשים לב מיד כי מדובר על מענה נוח במיוחד. במוקד הטלפוני יש נציגים שונים בטלפון או שתוכלו לבקש מענה ממוחשב אם זו צורת התקשורת המועדפת עליכם.

משרד הרישוי טלפון בשפות שונות
משרד הרישוי מעמיד לרשותכם מענה בשפה העברית, הערבית והרוסית. גם אם יש לכם חשש שלא יבינו אתכם, אתם יכולים להיות רגועים כיוון שיש צוות אנושי אשר עומד לרשותכם משעות הבוקר המוקדמות ועד לשעות הערב המאוחרות וישמח מאד לתת לכם מענה. המענה הטלפוני של משרד הרישוי יכול לספק מידע בנושא הרישיון האישי שלכם, נקודות שאולי יש לכם, תווים שונים להם אתם זקוקים והוא יכול להיות גם בתחומי ידע הקשורים לאמצעי התחבורה השונים.

משרד הרישוי טלפון- שעות הפעילות
שעות הפעילות בהן ניתן לקבל מענה בכל השפות הוא מדי יום החל מהשעה 7:00 בבוקר ועד לשעה 20:00 בערב. משרד הרישוי עושה כל שביכולתו כדי להקל על האזרחים ולתת להם מענה מהיר ויעיל. בימי שישי ניתן ניתן ליצור קשר עם המענה עד לשעה 13:00.

משרד הרישוי - לא רק בטלפון
באתר האינטרנט של משרד הרישוי תוכלו ליצור קשר גם עם נציג צ'אט. אם אתם מתקשים לנהל שיחה טלפונית ואין זה משנה מה הסיבה לכך, נציג צ'אט יוכל להעמיד לרשותכם שירות מקצועי ואדיב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה