יום שישי, 21 בנובמבר 2014

מולטיפוקל



אין ספר שחוש הראיה שלנו זה אחד מהדברים החשובים ביותר שיש לנו בחיים, וככל שאנחנו הולכים ומתבגרים אנחנו מאבדים אותו ברוב המקרים. לא קל להשלים עם זה, אך החדשות הטובות הן שיש היום הרבה מה לעשות בנידון, כי היום אפשר לעשות משקפיים עם עדשות מולטיפוקל. מולטיפוקל אלה העדשות הטובות ביותר שתוכלו להשתמש בהם, והאמת היא שיש לעדשות כאלה הרבה יתרונות, כך שכדאי להתעמק בנושא ולהכיר את האופציה הזאת.

מה היתרונות בעדשות האלה?
הבעיה העיקרית עם משקפיים זה שאם אנחנו צריכים גם משקפיים למרחק וגם משקפיים לקריאה, הרי שעלינו להחליף בין הרבה זוגות משקפיים במהלך היום וזה לא ממש נוח. עם זאת, כל זה בכלל לא קורה כאשר עושים שימוש במשקפים מולטיפוקל, כי למעשה משקפי מולטיפוקל מאפשרות לכם לראות לכל מרחק של ראיה שאתם צריכים.




איך זה עובד?
עדשות מולטיפוקל מהוות יתרון כי אתם כבר לא צריכים להחליף כך בין מספר זוגות של משקפיים, ולמעשה קל מאוד להתרגל לעניין הזה. עדשות מולטיפוקל מחולקות למוקדים שונים של ראיה, וכל מה שצריך לעשות כאשר מקבלים את המשקפיים החדשים זה רק להתרגל להשתמש במוקדי הראיה השונים. בצורה כזאת אתם לא יכולים להביט לאזור אחר במשקפיים כאשר אתם נוהגים ולאזור אחר כאשר אתם קוראים, כך שאין ספק שזה נוח.

האם המחיר תמיד מאוד גבוה?
עדשות המולטיפוקל אלה עדשות הרבה יותר יקרות בדרך כלל לעומת עדשות רגילות, אך יחד עם זאת, לא תמיד המחירים שלהן מוגזמים. זה תלוי איפה אתם קונים אותם ואיזה מסגרת אתם עושים למשקפיים, כי כל הדברים האלה ישפיעו על המחיר שבסופו של דבר תשלמו על זוג המשקפיים החדשים שאתם מכינים לעצמכם היום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה