יום רביעי, 13 באוגוסט 2014

נייר צילום


רוצים לצלם מסמך או להדפיס במדפסת? כל שאתם צריכים הוא אמצעי צילום ונייר צילום. נייר צילום הוא שם כללי לנייר שיכול לשמש מכונות צילום, מדפסות או לציורים של הילדים. הנייר לרוב מגיע בעובי סטנדרטי של 80 גר' ומגיע בצבע לבן. כמובן, ניתן להשתמש בניירות עבים יותר או ניירות צבעוניים אשר יתאימו לרוב למדפסות השונות ולמכונות הצילום.

איכות צילום
נייר צילום סטנדרטי יתן איכות טובה של הדפסה או צילום והוא יתאים להדפסת מסמכים רשמיים, צילום מידע ועוד מגוון של שימושים. איכות התמונה היא לרוב תוצר של הדיו במדפסת או במכונת הצילום ולא איכות הנייר. עם זאת, ניתן להשיג ניירות ברמת עובי שונה אשר מתאימים להדפסות שונות. אלו לרוב לא יהיו ניירות צילום סטנדרטיים שנמצאים על הסטנד ואם ברצונכם לרכוש אותם תוכלו לבקש שיראו לכם היכן הם נמצאים.

איכות הסביבה
יש חשיבות רבה לשמירה על איכות הסביבה וישנן אפשרויות שונות לעשות זאת גם כשרוכשים נייר צילום. היום ניתן להשיג ניירות מחומרים ממוחזרים, ניירות אלו לא יהיו לבנים חלקים אלא ייראו טיפה אפרוריים בשל החומר מהם הם עשויים. אפשרות נוספת לשמירה על איכות הסביבה היא לתת לילדים ניירות טיוטה אשר יצאו מהמדפסת או מכונת הצילום ואינם משמשים אתכם עוד וזאת במקום להשתמש בניירות חדשים.

כמויות
רבים שרוכשים נייר צילום תוהים מהי הכמות הנדרשת להם ולכמה זמן תחזיק החבילה. חבילה רגילה של נייר צילום מכילה כ- 500 דפים שישמשו כל אחד בהתאם לצרכים שלו. המשתמש הביתי יכול לסיים חבילה שכזו תוך חודש או תוך חצי שנה, תלוי מה הוא עושה ואילו עסקים לעומת זאת לרוב יעדיפו לרכוש קופסא מלאה בחבילות כיוון שישנו שימוש מוגבר בניירות אצלם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה