יום שבת, 26 ביולי 2014

משקפיים לספורטאים - Rudy Project



המשקפיים של Rudy Project הם משקפיים המיועדים בראש ובראשונה לספורטאים. המותג החל את דרכו לפני כשלושים שנה כאשר איטלקי בשם רודי ברבאזה יצא בהחלטה לייצר משקפי שמש מתקדמים שיוכלו לשמש את הספורטאים על הענפים השונים שבהם. ההחלטה היתה נכונה והיה שפע של ביקוש למשקפיים וכך מהר מאד מצא עצמו המותג במעמד בולט בין חברות משקפי השמש.




התאמה לספורטאים
הצורך של הספורטאים במשקפי שמש הוא צורך בולט, המשקפיים המתנדנדות אינן מתאימות לספורט והאתגרים אשר מעמידים הספורטאים בפני המשקפיים מחייבים אותן להיות חזקות ושיתלבשו היטב על הפנים. משקפי השמש של Rudy Project מותאמות לפי ענפי הספורט השונים וכך מי שרוכב על אופניים ימצא שישנה קולקציה אחת שמתאימה לו ומי שמשחק גולף ימצא גם הוא שפע של עיצובים.

ענפי אקסטרים
המותג של Rudy Project מבחין בין ענפי הספורט השונים ולכן הוא מייצר לכל ענף את המשקפיים המתאימות לו. רוכבי אופניים נהנים מהמותג ומוצאים שהוא מתאים לכל הדרישות שלהם. בין הדרישות המשקפיים אינן נופלות והן מוגנות מפני פגיעות וכן הן יכולות להתאים עצמן בגמישות בהתאם למבנה הפנים של כל רוכב. המשקפיים מתאימות לרוכבי אופנועים מוטוריים והם קלים מאד ומספקים מענה מושלם נגד השמש מבלי להכביד על אזורי הפנים.

ספורט קלאסי
משקפי השמש של Rudy Project מתאימים לענפי ספורט כמו גולף ומתאימים גם לנסיעות רגילות או נסיעות ברכב עם גג פתוח. משקפי השמש של Rudy Project מקלות על מרכיב המשקפיים בכל שעות היום ואין זה משנה היכן השמש עומדת. עוד הן מגינות על העיניים מפני רוח ואבק שיכולים להפריע מאד לראיה סדירה. נוסף לכך, למשקפיים יש יכולת לצמצם את הצטברות האדים הנוצרים על העדשות ומפריעים לראיה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה