יום שבת, 26 ביולי 2014

מקלחונים חזיתיים



מקלחונים חזיתיים הם לא רק מקלחונים המשמשים לניקוי הגוף אלא פריט עיצובי מרכזי בחלל הרחצה. המקלחונים נמצאים בחזית חלל החדר כשהם לא מוצמדים לאחת הפינות והם מגיעים בשלל דגמים וגדלים. כל מי שבונה בית או משפץ את ביתו יכול להנות ממבחר של מקלחונים חזיתיים ולבחור את האחד שהעיצוב שלו והגודל שלו הכי מתאים לטעמו.

שלל עיצובים
מקלחונים חזיתיים מתאפיינים קודם כל בעיצוב מרהיב. העיצוב של המקלחונים הוא עיצוב שלא ניתן להתעלם ממנו. האופן בו המקלחון נמצא הוא מקום בולט בחדר וכל פרט בו עוצב במיוחד כדי להעניק לחלל הרחצה מראה יוקרתי. המקלחונים יכולים להיות בגדלים שונים והם מוקפדים מאד עד לפרטים הקטנים. החל מעיצוב הזכוכית, ידיות המקלחונים ועד לפרט שלעיתים נראה כל כך קטן, אך חשוב שיהיה מעוצב אף הוא, מחברי הזכוכיות.




גודל החלל
כאשר חלל הרחצה גדול קל מאד להתאים לו מקלחונים חזיתיים, כל שיש לעשות הוא לבחור את העיצוב האהוב, לבחור את מקום ההתקנה בחדר ולהנות ממקלחון מרשים. אולם, החוכמה היא לשים מקלחון חזיתי גם בחלל שאינו בלתי מוגבל. ישנם מקלחונים חזיתיים גדולים מאד שהדלתות שלהם נפתחות לצדדים, אך ישנם גם מקלחונים קטנים יותר שהדלתות שלהם נפתחות לצדדים ולכן יתאימו גם לחללים קטנים יותר. לפני בחירת מקלחון, מומלץ להתייעץ ולבדוק האם גם חלל המקלחת שלכם יכול להתאים למקלחון חזיתי.

בשונה מאמבטיון
בשונה מאמבטיון אשר מורכב מאמבטיה שסגורה מהצדדים בזכוכית מחוסמת, המקלחון החזיתי מציע מראה מרהיב ויוקרתי בחלל הרחצה. אי אפשר להתעלם מהמראה של המקלחון כשהוא בחזית החלל והוא יכול להיות בכל גודל נדרש, מה שהופך את הרחצה לא רק לפעולה של ניקיון אלא לפינוק אמיתי יום יומי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה