יום שני, 7 ביולי 2014

שואב אבק מרכזי צינור נשלף



היתרונות של שואב אבק מרכזי צינור נשלף

באמצעות מערכת שואב אבק מרכזי צינור נשלף ניתן ליהנות מפתרון דינאמי, גמיש ויעיל. בשואב אבק בו הצינור אינו נשלף יש צורך בהפעלה מסורבלת למדי. שואב אבק מן הסוג הזה אינו מתאים למשרדים או לבתים פרטיים, הוא יכול לסכן חיות וילדים וגם היעילות שלו מוטלת בספק. מנגד, בתוך שואב אבק מרכזי צינור נשלף יש יתרונות משמעותיים אותם כדאי להכיר.
ראשית, שואב אבק מרכזי צינור נשלף יכול להתמודד עם כל סוגי הלכלוך ועם תום השימוש הוא חוזר בקלות אל תוך הקיר. שואב האבק מתאים עבור שערות, בוץ, חול וגם זכוכיות. הוא חוסך בהוצאות ניקיון שוטפות והתפעול שלו קל ופשוט. הביצועים של שואב אבק מרכזי ומתקדם עם צינור נשלף מבוססים על מחולל ואקום עוצמתי. המחולל מייצר את הואקום הנדרש בתוך שקעי הישיבה וכך מעניק לצינור הנשלף את היכולות שלו. שנית, צינור נשלף הוא קל וגמיש. אין צורך להתאמץ כאשר מפעילים אותו והוא ידידותי מאוד גם למבוגרים ובני גיל הזהב.

כיצד בוחרים שואב אבק מרכזי צינור נשלף?

בעת בחירה בין מערכות של שואב אבק מרכזי יש להביא בחשבון את אביזרי הקצה ואת כמות שקעי השאיבה. צינור נשלף מתוך הקיר הוא חידוש משמעותי בתחום ניקיון הבית, אולם לא ניתן לנצל אותו ללא אביזרי קצה מתאימים וכמות הולמת של שקעי שאיבה. המטרה העיקרית של הצינור הנשלף היא לאפשר חיבור מהיר אל אביזרי הקצה וכך צריך להשתמש בו.
לא רבים יודעים זאת, אך שואב אבק מרכזי צינור נשלף חוסך את העברת הצינור משקע לשקע. כך ניתן להתמודד במהירות עם לכלוך מצטבר על השטיח, הפרקט או השיש ולמנוע נזקים בלתי הפיכים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה