יום שבת, 26 ביולי 2014

איך בוחרים שמלת כלה מיוחדת?



כלות רבות מתעסקות בשמלת הכלה שתהיה להן ורוצות לדעת איך בוחרים שמלת כלה מיוחדת. כל כלה רוצה להרגיש הכי יפה ביום החתונה שלה ולהרגיש שהשמלה אותה בחרה היא חלק בלתי נפרד מהיום המיוחד שלה. כל כלה מרגישה כי השמלה שלה מיוחדת ורבות רוצות לדעת את השלבים לבחירת השמלה. על מנת לבחור שמלת כלה מיוחדת על הכלה לדעת מהו סגנון השמלות האהוב עליה, להחליט על תקציב לשמלה ולבצע התאמות של השמלה למידות גופה.

סגנון אהוב
שמלת כלה מיוחדת היא שמלת כלה שמתאימה לכלה ולא להיפך. על שמלת הכלה להתאים לדרישות של הכלה ולכן לפני שניגשים לקנות או לשכור שמלת כלה יש לבחור סגנון מועדף. הסגנון המועדף יכול להיות העיצוב הכללי, סוגי הבד ואפילו הצבע. אפשר להסתכל על קטלוגים שונים ועל תמונות של שמלות כלה באינטרנט על מנת להחליט מהו הסגנון האהוב של השמלה.




בחירת תקציב
שמלת כלה מיוחדת צריכה להשאיר את הכלה עם חיוך על הפנים גם לאחר שהחתונה מסתיימת. לכן, מומלץ לבחור קודם כל את התקציב ורק לאחר מכן את השמלה. חשוב לזכור, יש שבוחרות לרכוש את שמלת הכלה ויש שיבחרו לשכור את השמלה. כך או אחרת השמלה תלווה את הכלה לאורך כל האירוע, מתחילתו ועד סופו ולרוב אין מה לעשות עם השמלה לאחר שהחתונה נגמרת כך שקנייה או השכרה זהו שיקול אישי שנובע לעיתים גם מתוך תקציב ושתי האפשרויות נפלאות.

התאמת השמלה
לאחר מציאת שמלת כלה מיוחדת יש לבצע התאמות למידות הגוף של הכלה. כל כלה בעלת מבנה גוף שונה מהאחרת וכיוון ששמלת הכלה מורכבת מפרטים רבים והיא צריכה להתאים גם לריקודים, חשוב לבצע התאמה מושלמת בין השמלה לבין הגוף של הכלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה