יום חמישי, 18 באוקטובר 2012

לינה בנגב

לינה בנגב מאפשרת חופש אמיתי ומשולח רסן


הנגב, אחד האיזורים הכי יפים בארץ, הופך למיוחד במינו במיוחד בלילות. השמיים מתנקים והכוכבים נראים בהירים וברורים, השקט משתלט על הכל ונדמה כי רק אנחנו נמצאים במקום ובזמן הזה. החוויה הזו, של לינה תחת השמיים על חולות הנגב, מעניקה לגוף וגם לנפש חופש אמיתי ותחושה שאנחנו יכולים לנשום ולהתנקות מתלאות היומיום .

איפה לנים ?


לינה תחת כיפת השמיים ניתנת במרכזי לינת שטח הפזורים במקומות מסוימים בנגב. אך מי שמחפש קצת פינוק, יוכל למצוא מתחמי צימרים ברוב הקיבוצים באיזור הנגב וכן מתחמי אירוח בחוות מבודדות, המעניקות חוויית לינה מפנקת ואינטימית בחיק הטבע, עם כל הפינוקים של בית מלון וצימר. בנוסף, רבים מגיעים לאיזורים מבודדים בנגב עם כלי הרכב שלהם וחונים בו לחניית לילה עצמאית, עם אוהל, שק שינה וציוד קמפינג מתאים. כל האפשרויות האלו מעניקות חווית לינה משחררת במיוחד ואפשרות להתחבר באופן מוחלט לטבע יוצא הדופן שמציע הנגב . 


להרגיש בטבע, לישון בפינוק


הפיכתו של הנגב ליעד תיירותי למשפחות, זוגות וכמובן לבודדים הביאה להקמתם בשנים האחרונות של מתחמי לינת שטח, או אורחאנים, באיזורים רבים בנגב ובדרום הארץ כולה. אורחאנים אלו מאפשרים לישון בטבע, ממש כמו בקמפינג עצמאי, אך מסייעים בציוד לינה, מזון ושאר שירותים שגורמים לנו לישון בפינוק גם כשמדובר באוהלים ובשקי שינה. למשפחות עם ילדים מספקת לינה בנגב באורחאנים אלו את הבטחון והשקט הנפשי שחסרה לעיתים בלינה עצמאית ועדיין לא גורעת מהחוויה המעצימה של לינה בשטח .

חווייה מלאה בקסם מדברי


לינה בנגב מאפשרת חיבור אמיתי לטבע והכרות מיוחדת במינה עם איזור נשכח לעיתים במפת התיירות של ישראל. חוויית הקמפינג תחת כיפת השמיים ומעל לחולות המדבר היא הרפתקה בלתי נשכחת לילדים, למבוגרים ולכל מי שאוהב טבע ואוהב את המדבר. סוג של חופשה מיוחדת שכזו מתאים גם לזוגות שמעוניינים בנופש רומנטי בתוף נוף מדהים וקסום, אך כמובן שזה מתאים גם למשפחות עם ילדים או קבוצות חברים המעוניינות לבלות חופשה באווירה קצת שונה מכל חופשה אחרת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה