יום חמישי, 18 באוקטובר 2012

תיק



תיקים אפנתיים

בעבור אישה מהווה התיק פריט לבוש. נשים נוהגות להתאים את התיק לבגד אשר הן לובשות ובהתאם לכך מחזיקה כל אישה כמה וכמה תיקים במלתחה. תיקי נשים ניתן למצוא במגוון צבעים, גדלים ועיצובים. בכל עונה מוצגת קולקציה חדשה של תיקי נשים בהתאם לצו האפנה. התיקים משנים את צורתם וגודלם בהתאם להחלטת המעצבים. ישנן עונות בהן נשים מתהלכות עם תיקים גדולים וישנן עונות בהן תיקי הנשים הופכים קטנים ומרובי תאים.

כל אישה נוהגת לשאת בתוך התיק שלה עולם ומלואו. ניתן למצוא בתוך התיק טלפון נייד, ארנק, משקפי שמש, מפתחות, אביזרי איפור, מסטיקים, פנקס, מברשת לשיער, קרם ידיים ועוד מגוון רב של חפצים נחוצים יותר ונחוצים פחות. תיק שימושי לאישה הוא תיק אשר מכיל מספר תאים המאפשרים שמירה על סדר ושליפה מהירה של הארנק והטלפון הנייד.

תיק ערב

אירועים ובילויים בשעות הערב דורשים לבוש מתאים, איפור ערב מתאים ותיק מתאים. תיקי ערב הם תיקים קטנים ומעוצבים. בתוך התיק נהוג לאחסן טלפון נייד, שפתון לתיקון איפור השפתיים, מפתחות וארנק. תיקי נשים לשעות הערב שונים מתיקי הנשים של היומיום ולכל אישה ישנן מספר תיקים מכל סוג. תיק ערב קלסי הוא תיק שחור או כסוף קלסי. תיק ערב מעודן מעניק לאישה מראה מטופח, אפנתי, מוקפד ונשי. לכל בגד כדאי להתאים תיק מתאים בהתאם לצבע הבגד ואופיה של התלבושת כולה. 



תיקים שמתאימים לכל אירוע

החיים בעולם המודרני דורשים מהאישה לשלב פיתוח קריירה לצד הקמת משפחה וחיי חברה עשירים. נשים רבות מגלות כי אין להן דיי זמן בכדי להתאים בכל בוקר את התיק לבגדים שהן לובשות. בעבור אותן נשים מומלץ לבחור תיק נשים בעלי עיצוב קלסי. התיקים הללו מתאימים לשימוש יומיומי וניתן לשלב אותם עם מגוון בגדים ואביזרים. תיקים גדולים בצבע שחור ואפור מהווים בחירה מתאימה בעבור חיי היומיום. ניתן לשלב תיק עור שחור איכותי עם מגוון אביזרים וצבעים. בעונת הקיץ ניתן לבחור תיקי קש מעוצבים. תיקי הקש מעניקים מראה קייצי ואפנתי וניתן לשלב אותם עם כל מערכת ביגוד של בגדי קיץ. יש לציין כי תיקי הקש מתאימים גם לבילוי בשעות הערב בחוף הים אך הם אינם מתאימים לאירוע או שילוב עם בגדי ערב.

תיקים שימושיים

נשים אשר נוהגות לשאת מסמכים, ספרים ומחשב נייד תוכלנה לבחור תיקי גב מעוצבים ותיקים למחשבים ניידים. ניתן למצוא ברשתות כיום תיקי גב מותאמים לנשים בגילאים שונים. תיקי הגב אינם עוד נחלתם הפרטית של הגברים וניתן למצוא תיקים בגווני ורוד, אדום וסגול לנשים. תיקי מחשבים ניידים ניתן גם כן להתאים לנשים ובעבור נשות עסקים וסטודנטיות מוצגות בחנויות קולקציות מרהיבות של תיקי נשים שימושיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה