יום שבת, 13 באוקטובר 2012

מיסטיקנים



כשמדברים על מיסטיקנים מדברים על מומחים מעולם הרוחניות במגוון רב של תחומים. בין התחומים: אסטרולוגיה, קבלה יהודית, תקשור רוחני, נומרולוגיה, גרפולוגיה, קריאה בקלפים או בכף היד, פירוש חלומות ועוד רבים אחרים. שיטות הטיפול והייעוץ של כל אחד מהמומחים היא שונה אך מטרתן של כולם היא אחת – לסייע לנו לאזן בין גוף לנפש, למצוא את מסלול החיים הנכון ולהעניק כלים למימוש הפוטנציאל האישי שלנו. מיסטיקנים היו מאוד פופולאריים עוד משחר ההיסטוריה האנושית אך גם היום בעידן המודרני הביקוש אליהם לא פוחת. כולנו מודעים היום לעובדה שהחומר הוא חלק בלתי נפרד מהרוח ולהפך. לכן, מי שרוצה להיות מאושר בחיים הגשמיים חייב להיות מאושר מבחינה הרוחנית.


מיסטיקנים מעולם המדעיים המדויקים 

מיסטיקנים העוסקים בתחומים כמו אסטרולוגיה, נומרולוגיה, גרפולוגיה וקריאה בכף היד, שייכים לתחום המדעים המדויקים. מפני שתורות עתיקות אלה עוסקות במספרים ובחישובים מתמטיים מדויקים. נומרולוגיה, לדוגמא, הומצאה אי שם לפני למעלה מ- 2000 שנה על ידי המתמטיקאי פיתגורס שסבר כי מספרים הם אנרגיה המשפיעה על חיינו באופן ישיר. לכן, שמו הפרטי של האדם כמו גם תאריך לידתו מכילים בתוכם פוטנציאל אנרגטי אדיר שהאדם חייב לממשו על מנת להיות מאושר ושלם עם עצמו ועם העולם החיצוני. קריאה בכף היד וגרפולוגיה, למרות שהן לא עוסקות במספרים, הן בוחנת את ההיבט הפיזיולוגי של גוף האדם הניתן למדידה ולכימות.


מיסטיקנים מעולם הרוחני הנסתר 

תחומים כמו תקשור רוחני, פירוש חלומות, הילינג, קריאה בקלפי טארוט, שייכים לעולם הרוחני הנסתר. המדע כרגע לא מסוגל להוכיח את קיומו אך אין ספק כי השפעתו מורגשת ואפילו נראית לעין. מיסטיקנים המטפלים בתחומים אלה נעזרים בכישוריהם המולדים במטרה לרפא, לגלות את העתיד ולקבל עבורנו מסרים מעולמות עליונים נסתרים. מי שהולך לטיפול כזה חייב להאמין בקיומו של העולם הרוחני הנסתר, לסמוך על האינטואיציה שלו ושל מטפלו והכי חשוב – לבצע עבודה עצמאית לצורך העצמה אישית.


מיסטיקנים מעולם הקבלה היהודית 

בישראל ישנם מיסטיקנים רבים העוסקים בקבלה יהודית. חלקם עוסקים בקבלה מעשית (מאגיה) וחלקם רק מדריכים ברמה הפילוסופית (קבלה תיאוסופית). למי שזקוק להסרת עין הרע, לפתיחת מזל, להחזרת אהבה, לטיהור השם, הבית או העסק, פונים למומחים בקבלה מעשית. מומחים אלה מטפלים באמצעות כישופים, תפילות, קמעות, חפצים קדושים וכ'. לעומת זאת, מי שזקוק להכוונה רוחנית, שואף להבין את חוקי העולם בו אנו חיים, למצוא את מקומו ולקבל עצות לגדילה רוחנית, פונה למומחי קבלה תיאוסופית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה