יום חמישי, 3 במאי 2012

קורס אג"ח


על אגרות חוב וקורס אג"ח

ישנם כלים רבים בשון ההון שיכולים לשאת בצידם רווח. כאשר מבצעים השקעות בשוק ההון, אחד הדברים שצריך להיזהר בהם הוא הסיכון שנושאת בצידה כל השקעה. לכן, משקיעים רבים מחפשים השקעות סולידיות, קרי השקעות הנושאות בצידן סיכון נמוך. סוג אחד של השקעות כאלה הוא השקעה באגרות חוב – אג"ח. אולם, ישנם סוגים רבים של אג"ח, ולהשקעה בכל סוג כזה יש השלכות אחרות. קורס אג"ח מציע לכם את כל היסודות הדרושים, כדי להבין את סוגי ההשקעות האפשריים באג"ח.

על אג"ח ויתרונותיו

אגרות חוב הן למעשה סוג של הלוואה: חברות מנפיקות אגרות חוב אותן אתם יכולים לקנות, ובהן הם מתחייבים להשיב את הכסף בתום תקופה מסוימת ובריבית מסוימת. הסיכון הנובע מאג"ח תלוי במידה רבה באפשרות שהחברה המגייסת כסף תצליח. ההבדל בין אג"ח למניות הוא בכך, שמניות מקנות בעלות בחברה, בעוד אגרות חוב אינן מקנות בעלות. ישנן אג"ח ברמות סיכון שונות, אולם ככלל, אג"ח נחשבות להשקעה "סולידית" – כזאת אשר אמנם נושאת תשואה נמוכה יחסית, אבל מאידך נושאת בעלת סיכון נמוך. 


אל תעמדו מנגד, אבל הקפידו על השקעה מושכלת

יותר ויותר ישראלים ובכלל אנשים בעולם מצטרפים אל הסוחרים בשוק ההון, ונהנים מפירות ההשקעות שלהם. הדבר מתאפשר בין היתר בזכות השיפורים בטכנולוגיה, אשר מאפשרות לכל אחד מאיתנו, מהנוחות של ביתו, להשתתף במסחר בבורסה ולעקוב אחר ההתפתחויות מרחוק באמצעות הטלפון החכם. קורס אג"ח ייתן לכם את הכלים להיכנס אל שוק ההון בצורה מושכלת. זכרו, כי המדובר בכסף שלכם. 

לימוד קורס אג"ח יאפשר לכם מידה גבוהה יותר של ביטחון בביצוע העסקאות, ויאפשר לכם לבחור נכון את ההשקעות שלכם. לאחר קורס אג"ח תבינו טוב יותר את השוק ותוכלו להשתתף בו בצורה בטוחה יותר. כל שעליכם לעשות הוא לבחור מבין מוסדות הלימוד השונים המציעים קורס אג"ח את המוסד המתאים לכם ביותר מכל ההיבטים החשובים: מיקומו של המוסד, הרכב צוות המרצים במסלול הלימודים, האווירה במקום ועוד. את כל אלה תוכלו לקבל מהמלצות של תלמידים שלומדים או למדו באותו מוסד לימודים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה