יום שישי, 11 במאי 2012

ארנקים


אין כמו הביטחון של ארנקים

במשך שנים רבות, ארנקים נחשבו לכלי הבטוח ביותר לשמור בו כסף וחפצי ערך. היתרון המרכזי של הארנק הוא שמצד אחד הוא קטן מספיק כדי להיכנס לרוב הכיסים והתיקים, אך מצד שני קל לשים לב לחסרונו, ולכן קשה יחסית לגנוב אותו מהבעלים שלו. עם זאת, בשנים האחרונות אנו קוראים על תחליפים שונים לארנקים, בדמותם של הארנקים הסלולריים. נשאלת השאלה, האם באמת מדובר בתחליף טוב לארנק הסטנדרטי שכולנו מכירים?

שימו לב לאבטחה

כאשר משווים בין ארנקים רגילים לבין ארנקים סלולריים, שלמעשה מאפשרים לכם לרכוש מוצרים דרך "חשבון" שיש לכם בטלפון הסלולרי, אין ספק מה יותר בטוח. זכרו שכמו כל תוכנה, הארנק הסלולרי חשוף לפריצות שונות של האקרים. אף תוכנת אבטחה, משוכללת ככל שתהיה ומתוחכמת ככל שתהיה - היא לא חסינת פריצה של אנשים שאפתניים במיוחד, ולכן בכל הקשור לבטיחות, יתכן שעדיף להישאר במתכונת הרגילה של ארנק שנמצא פיזית בכיס.



אבל למה זה בכלל חשוב?

יתכן מאד שאתם שואלים את עצמכם למה רבת הביטחון של ארנקים בכלל חשובה? הציצו רגע לתוך הארנק שלכם וראו מה יש בו - כסף, כרטיסי אשראי, תעודת זהות, רישיון נהיגה, תעודות שונות וכיו"ב. אתם מבינים כעת כי כל החיים שלכם נמצאים בעצם בתוך ארנקים, ואם הפרטים שלכם חשופים לעיני כל - אתם בבעיה.

אז מה ההבדל בין ארנקים?

כעת אולי תשאלו אז מה כבר ההבדל בין ארנקים אמתיים לבין ארנקים סלולריים? הרי אם אלה נפרצים ואלה נגנבים התוצאה היא זהה! זה לא מדויק בכלל. אם נלקח הארנק האמיתי שלכם, הפרטים שלכם לאו דווקא יהיו מופצים, שכן מדובר על ארנקים פיזיים. לעומת זאת, פרטים שנלקחו מתוך טלפון סלולרי יכולים להיות מופצים בשנייה ברחבי העולם. כך אתם רואים, עד כמה כדאי להשקיע בארנק אמיתי, שגם יש לו מראה איכותי יותר, והוא מהווה סמל סטאטוס של ממש.
ארנקים נמכרים כיום בשלל סוגים, גוונים ורמות מחיר משתנות. כל שנותר הוא לצאת ולמצוא את הארנק התאים ביותר לצרכים שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה