יום שישי, 4 במאי 2012

תיקי מנהלים


תיקי מנהלים הינם פריט אינטגראלי בחייו של מי שמחזיק במשרת ניהול והם משמשים לנשיאת כל החפצים להם הוא זקוק במהלך עבודתו. לרוב אלה יהיו מחשב נייד וניירת. מעצבי תיקי המנהלים מעצבים אותם בהתם לזאת. התיקים מגיעים בצורה אחידה: מלבנית כדי שתתאים לצורת התכולה. הצבעים סולידים ויוקרתיים ומותאמים לשאר האביזרים של המנהל או המנהלת: החליפה, העניבה והנעליים.

עיצובים של תיקי מנהלים

תיקי המנהלים לנשים ולגברים מגיעים בעיצוב דומה הן מבפנים והן מבחוץ. החומרים מהם עשוי התיק יהיו לרוב עור אמיתי ונעים למגע מה שיקבע מחיר מאוד גבוה לתיק, במיוחד אם התיק ישתייך למותג יוקרה. צורתם המלבנית מקנה להם מראה מעט שמרני אך יחד עם זאת בזכות המראה הייחודי קל להבדיל תיקי מנהלים משאר סוגי התיקים. אין לטעות במה עוסק מי שמחזיק בהם.

תיקי מנהלים לנשים נבדלים מעט מתיקי מנהלים לגברים בצורתם המעוגלת מעט מזו של הגברים, בעיקר בפינות התיק. קשת הצבעים נעה בין אפורים שחורים וחומים בגוונים שונים. עבור הנשים מעצבים תיקי מנהלים גם בגווני אדום ובורדו. חלוקת התאים אחידה בין תא אחד ל 3 בפנים התיק, כיס מרוכסן בדופן הפנימית ותא מרוכסן מבחוץ או כזה שננעל במגנט. ידיות האחיזה לרוב יהיו 2 גם הן יהיו עשויות מאותו החומר כמו התיק ונוחות לאחיזה. לרוב לתיקים מצרפים גם רצועה נתיקה לנשיאת התיק על הכתף.



היכן רוכשים תיקי מנהלים?

חנויות ייעודיות לתיקים מספקות מגוון רחב של תיקי מנהלים לנשים ולגברים. גם חנויות אינטרנטיות מאפשרות לרכוש דרכן תיקי מנהלים. לעיתים המחירים באינטרנט יהיו זולים יותר אבל לא ניתן יהיה לחוש את התיק ולבחון את גודלו ואיכותו בקניה מסוג זה. גם חנויות התיקים נותנות הנחות לרוכשים. המחירים בארץ נעים בין 300 ל 3000 שקלים תלוי באיכות ובמותג. תיקי עור יהיו יקרים יותר מתיקי בד, אך גם בין תיקי העור יש הבדלים. ישנם סוגי עור שונים לתיקי מנהלים ובהתאם לסוג העור נקבע המחיר הסופי.

תיקי מנהלים כסמל סטטוס

אין לטעות במה עוסק מי שמתהלך עם תיק מנהלים מהודר. המראה הייחודי שלהם בכלל ושל תיקי מנהלים מעור בפרט מסמלים על מעמד חברתי וכלכלי גבוהה. מנהל הלבוש בחליפה מהודרת ועניבה יזכה להרמת גבה מצד עמיתיו ולקוחותיו אם יסתובב עם תיק גב. תיקי מנהלים כנראה לעד ישמרו על צורתם החיצונית הייחודית ולא ייכנעו לאופנות מתחלפות, אולי מלבד למותגים המייצרים אותם.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה