יום שלישי, 8 במאי 2012

אמא אדמה


אמא אדמה- הבסיס לדברים הטובים

אם חיפשתם מדריך לחיים, רוחניות עושה לכם את זה, וחיבור גוף נפש הוא דרך החיים שלכם, לבטח תמצאו עניין בכל מה שאמא אדמה מציעה לכם. לא מדובר באדמת הגינה שליד ביתכם, אלא אורח חיים מלא, טיפים למצוא את האני העצמי באמצעות שינויי הרגלי חיים, תפיסה, וקבלת מצבים בשלוות נפש, במקום להילחם בהם בתסכול וכאב. זה הזמן לבחון את המקוםשבו אתם נמצאים כרגע בשלב זה של חייכם, ולבדוק האם יש דרכים לשדרג את חייכם בצורות טבעיות ובריאות כאחת.

"היא תביט אלי טובה וחכמה"

משמעות הביטוי אמא אדמה בא מן המקרא, למרות שאין אזכור של צירוף המילים "אמא" ו"אדמה". האזכור מתייחס בעיקר לאדמה כקרקע ממנה צומחים החיים, ובלעדיה אין חיים, והמתעמקים במקורות מצביעים גם על עקרונות הדואליות שמעניקה האדמה, כלומר כל מה שנובט וצומח בה, הוא זכרי ונקבי כאחד. יחד עם זאת המילה אמא, מתייחסת לתכונת האדמה כמכילה, עוטפת, מפריחה ולמעשה יולדת, ממש כמו אם לתינוקה.

על שמאניזם ורופאה אלטרנטיבית

בקרב השמאנים, הלא הם מרפאים אינדיאניים קדומים, שנחשבו לחכמי הכפר, ולרוב גם היו הזקנים ביותר בו, האדמה היא אם כל חי, וממנה מגיעים כל הדברים הטובים. לכן, יש להתייחס אליה בהתאם, להעריך את פירותיה, להתחבר אליה ככל האפשר, ואם אפשר מדי פעם גם לחבק עץ או שניים, הרי זה משובח.
האדמה היא זו ממנה מפיקים את כל הטוב, שהאדם זקוק לו כדי להתקיים, ואנו בתמורה אמורים וצריכים לכבד אותה ולהכיר לה תודה על ידי עיבוד שלה, הפריה שלה ושמירה על נקיונה ואיכותה. בקרב אותם שמאנים ישנם גם טקסים רבים שמטרתם להלל את אמא אדמה ולהודות לה על כל הטוב שהיא מביאה לחיינו.


אמא אדמה על קרקע אחת

פורטל אמא אדמה מציע מגוון תחומים מעניינים שעיקרם אנרגיות, רוחניות, טבע, בריאות ועוד. כל מה שרציתם לדעת, חיפשתם להבין וחשבתם לשתף נמצא באמא אדמה, פורטל המאגד את כל התחומים האלו ויותר, עם ריכוז מטפלים במגוון תחומים, ומידעים רבים להעשרה כללית.

תגובה 1:

  1. מדהים לחשוב איך בזמן העתיק כל התרבויות היו מטריאכליות, וכיום - שכחו כבר מדוע הנשים היו כה מכובדות בעבר. אין כמו הלב של אימא להכיל עולם ומלואו. תראו לי גבר אחד כזה.

    השבמחק