יום ראשון, 22 באפריל 2012

אסטרולוגיה שבועית


מי סומך על אסטרולוגיה שבועית

החיים על פי האסטרולוגיה
האסטרולוגיה מאפשרת לכל אדם לקבל תחזית יומית, שבועית, חודשית ושנתית. אסטרולוג מומחה יוכל לבנות בעבור האדם מפה בהתאם לנתונים האישיים שלו. באמצעות המפה ניתן יהיה לחזות מאורעות אשר צפויים ולהתרחש ולזהות תקופות מתאימות לביצוע שינויים, מעברי דירה, החלפת מקצוע, חתונות ועסקאות כספיות. מפת הכוכבים חושפת המון מידע על זרימת האנרגיה בכדור הארץ והשפעת הכוכבים על בני המזלות השונים. במשך אלפי שנים נהגו אסטרולוגים לקרוא בכוכבים. החכמים הסיניים טוענים כבר במשך אלפי שנים כי הכל כתוב בכוכבים. אסטרולוגיה שבועית היא התחזית הנפוצה ביותר והשימושית ביותר. באמצעות התחזית השבועית ניתן לתכנן את השבוע הקרוב ולהימנע מנטילת סיכונים מיותרים. המומחים בתחום ממליצים על בניית מפה אסטרולוגית שנתית או תקופתית ולשלב בתוכה את התחזית השבועית.

תחזיות שמתגשמות

האסטרולוגיה אינה מהווה מדע מדויק ואין באפשרותה לחזות את העתיד בצורה מדויקת. תחזית אסטרולוגיה שבועית מזהה בעבור בני המזלות השונים ימים מלאים במזל וימים בהם מומלץ להימנע מביצוע עסקאות. נסיגות של כוכבים ושינויים במפת הכוכבים גוררים אחריהם שינויים בזרימת האנרגיה ושדה הכוח של כדור הארץ. השינויים הללו משפיעים על בני המזלות ומביאים עליהם מצבי רוח משתנים, תחושות של עייפות, דכדוך ועצבנות. התקופות הקשות חולפות במהרה. בעזרת תחזית אסטרולוגיה שבועית יכולים בני המזלות להבין את הגורם לתחושות המועקה המלוות אותם. אל דאגה! מפת הכוכבים משתנה במהרה ואת תקופת העצבות תחליף תקופה של שמחה, אופטימיות וחיוניות.

אסטרולוגיה שבועית – קבלת החלטות

אסטרולוגיה שבועית משמשת את בני המזלות השונים במצבים בהם יש צורך בקבלת החלטות. את ההחלטות לא מקבלים בהתאם לאסטרוליגיה הכללית אשר מתפרסמת בעיתונים. אך ניתן להשתמש בה בכדי לזהות ימי מלאים במזל ואנרגיה טובה. תמיכה מתאימה לקבלת החלטות ניתן לקבל באמצעות ייעוץ אישי של אסטרולוג מקצועי. האסטרולוב יבנה בעבור כל לקוח מפה מתאימה ויוכל לבחון את העתיד להתרחש. התחזית האישית מתייחסת לגורמים רבים, האסטרולוג מבצע ניתוח יסודי של מפת הכוכבים ובונה את מסלול החיים של האדם על פני המפה.



אסטרולוגיה חודשית אישית

תחזית של אסטרולוגיה חודשית מאפשרת לאדם לתכנן את פעילותו החודשית. בתוך התחזית החודשית ניתן למצוא מספר תחזיות שבועיות ותחזית יומית בעבור כל יום. באמצעות צפייה בכוכבים ניתן יהיה להעניק לאדם תחזית חודשית מפורטת ועשירה. אסטרולוגיה חודשית תתאים במקרים בהם האדם מתלבט לגבי המשכיות של מערכת זוגית, בחירות קריירה, מעברי דירה, נסיעות לחו"ל ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה