יום רביעי, 4 באפריל 2012

תא צילום


תא צילום

אירועים פרטיים כיום כבר מזמן חורגים מרבע עוף ובורקס... כיום אירוע פרטי הוא הפקה לכל דבר, המצריכה התארגנות מקיפה מבעוד מועד, וחשיבה על כל פרט ופרט. אחד האלמנטים החשובים ביותר שיש לתת עליהם את הדעת הוא נושא האטרקציות שיוזמנו לאירוע.
האם גם אתם הייתם רוצים להוסיף פן הומוריסטי ומהנה לאירוע המתוכנן? גם אתם מחפשים דרך להכניס אטראקציות חדשות לאירוע שלכם? גם אתם מחפשים פיתרון שיעסיק את האורחים, וישאיר להם מזכרת טובה מהאירוע? לכל הצרכים הללו, תא צילום הינו אופציה מושלמת. תא צילום יושב באחד מאזורי האולם או המקום בו נחגג האירוע, והוא לרוב מכיל כל מיני אפליקציות משלו, שיעסיקו ויבדרו את האורחים שלכם, שלבסוף ייצאו עם תמונה צבעונית ומצחיקה מהאירוע!

מה כולל תא הצילום?

תא הצילום יכול לבוא בכל מיני וריאציות. ישנם תאי צילום אשר מאפשרים כל מיני סוגים של צילומים. לעומת זאת, ישנם תאי צילום אשר מאפשרים לצד צילומי הסטילס, גם הקלטה של וידאו, ואף לצורך כך מצוידים ברמקולים, כך שהמצטלמים יוכלו לדבר למסך, לשיר, לברך את בני האירוע, וכו'. כמו כן, ישנם תאי צילומים אשר כוללים את האפשרות להעלות את התמונות או את קטעי הוידאו ישירות לפייסבוק. לבסוף, לרוב תאי הצילום יהיו מצוידים במגוון כובעים, שרשראות, פאות, ושאר חפצים אשר יכולים להוסיף, ולהפוך את התמונה למצחיקה ומלאת חיוכים!



מדוע כדאי להשתמש בתא צילום?

אם אתם מחפשים דרך לשדרג את האירוע שלכם, ולפנק את אורחיכם במזכרת שתישאר איתם לתמיד, אתם מוזמנים לבחור בתא צילום. לתא צילום באירוע יש פוטנציאל אדיר להפוך לאטראקציה מהנה וחווייתית ביותר: משפחות, זוגות, צעירים, ילדים, וכל מוזמני האירוע ייהנו מתמונה משותפת אשר צולמה בדיוק במהלך האירוע המרגש שלכם.

הייחוד של תא הצילום

אנשים רבים מחפשים דרך לגוון בזמן האירוע שלהם. קיימים כל מיני טרנדים אשר הולכים ושבים, ולרוב אינם משאירים רושם לאורך זמן על האורחים. תא צילום, יכול להשאיר לאורחים שלכם זיכרון של חוויה מדליקה, שמחה ומצחיקה, אשר מתועדת בתמונות שייקחו איתם לביתם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה