יום שלישי, 17 באפריל 2012

קורס אופציות


בשביל מה צריך קורס אופציות?

מתעניינים בפעילות בשוק ההון? משקיעים מעת לעת ורוצים להכיר טוב יותר את העולם הזה? יש לכם אופציות! קורס אופציות, הוא הקורס שעוזר לכם למצוא את הדרך שלכם בעולם המורכב אך המרתק של האופציות. מבין כלל ענפי המסחר בבורסה, אין ספק שהאופציות הן בעלות הסיכון הגבוה ביותר - אך גם עם הרווחים הגדולים ביותר. בקצרה, ניתן להגיד כי המשמעות של אופציה היא רכישה של חוזה לזמן עתידי שבו תוכלו לסחור בנכס. השאלה היא כמובן האם בעתיד החוזה אכן יהיה רווחי, או שיהיה שווה למכור אותו בצורה אחרת או בכלל לממש אותו - וכאן בדיוק קורס אופציות נכנס לתמונה.

מה בעצם מלמדים בתוך קורס אופציות?

בתוך קורס אופציות תעברו ותלמדו באופן יסודי ומעמיק מספר תכנים מרתקים ומעניינים במיוחד. תלמדו איך אפשר לייצר אסטרטגיות שונות למסחר באופציות. תלמדו אף איך אפשר לעבור בין אסטרטגיות שונות - דבר שיכול להיות חיוני מאד בענף האופציות. כמו כן, במהלך קורס אופציות תכירו את אופציות הCALL והPUT וגם תבינו את ההקשרים ביניהן. 



כולל גם תרגול מעשי

זוהי רק רשימה קצרה מאד של התכנים שיש בתוך קורס אופציות, אך חשוב לדעת שאחד מהחלקים החווייתיים ביותר שיש בתוך הקורס הוא הניסיון המעשי שאתם רוכשים. אמנם בתוך קורס אופציות, אף אחד לא באמת יבקש מכם להשקיע את מיטב כספכם באופציה, אך אתם בהחלט תתנסו במודלים שונים לסחר באופציות. כך המנחה גם יוכל לחלק לכם הערות שונות, שיעזרו לכם בעתיד בעת שתבצעו את הסחר.

ואופציות הלימוד הן נוחות

אם אתם מתעניינים בנוגע לקורס אופציות, כדאי שתדעו, כי המוסדות מכירים בכך, שרוב האנשים שעוברים קורס אופציות הם אנשים שעוסקים בעבודה משך שעות היום, ולעתים גם כאלו שנמצאים במסגרת לימודית אחרת. לכן השעות של קורס אופציות הן גמישות למדי, ולרוב מדובר על מספר מועט של מפגשים, שיכול להתקיים בשעות הבוקר, הצהריים או הערב, שכן יש מספר מסלולים אשר מתנהלים במקביל. קורס אופציות הוא אופציה נפלאה להכיר את שוק ההון בצורה טובה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה