יום שלישי, 10 באפריל 2012

טרייד1


אם גם אתם מגלים עניין בנעשה בשוק ההון, ואף נוהגים להשקיע אם בצורה מקצועית ואם בצורה חובבנית יותר, וודאי שהכרתם כבר את המושג טרייד1. למי שעדיין עושה את צעדיו הראשונים בתחום ההשקעות ושוק ההון נספר כי טרייד1 הינה מערכת מסחר מתקדמת ביותר, אשר נחשבת לאחת ממערכות המסחר השימושיות והמצליחות ביותר בישראל.

החברה הוקמה ע"י יזמים ומנהלים בעלי ותק של יותר מ-20 שנים בתחום תעשיית שוק ההון, המסחר המקוון והטכנולוגיה. באמצעות מערכת זו, ניתן לגשת למגוון מוצרים פיננסים, אשר נסחרים בבורסה הישראלית, והיא מתעדכנת כל יום בשיפורים ובפיתוחים חדשים, וכן גם בפונקציות משוכללות אשר מיועדות לשרת את קהל הסוחרים והמשקיעים. טרייד1 מספקת מגוון נרחב של כלים מתוחכמים, מהירים ונוחים לשימוש, אשר מותאמים לצרכי הלקוח, מרמת המשקיע, ועד לרמת הסוחרים היומיים.

יתרונות המערכת

מערכת זו כוללת מספר פונקציות אשר הופכות אותה למערכת השימושית והיעילה ביותר בארץ. בין פונקציות אלו ניתן למצוא כלי מיוחד לבניית אסטרטגיית מעו"ף, מערכת התראה על מניות, רשימת מדדים, סטרימר מתקדם אשר מתעדכן בכל רגע בחדשות הכלכלה, סטופ לוס נגרר, סטופ לוס באופציות מעו"ף, אפשרות לביצוע עסקאות בלחיצת כפתור, ופקודות מסחר מתקדמות. 

כמו כן, מערכת זו מאפשרת צפייה בעומק שכבות השוק, ניתוח טכני אונליין, ניתוח גרפים, ממשק מודולארי בהתאמה אישית, מחשבוני שוק מהמתקדמים בתחום, וגרפים תוך יומיים של מניות, אופציות ומדדים. מעבר לכך, ניתן לקנות ולמכור מניות או אופציות באמצעות הגרף, וכן גם למכור ולקנות חוזה סינטטי בקליק אחד. 



המסחר בטרייד1

המערכת מאפשרת מסחר עבור מגוון של לקוחות, לרבות מנהי תיקים, יועצים, ושאר אנשי מקצוע אשר מעוניינים לסחור בשוק ההון באופן מושכל ומהיר. ניתן לסחור בבורסה בתל-אביב דרך המערכת טרייד1 בשתי דרכים: אחת, הינה לסחור ישירות דרך המערכת, והשנייה כוללת הוראה טלפונית דרך חדר המסחר של טרייד1.

באילו שפות המערכת קיימת?
מערכת טרייד1 ניתנת במבחר שפות, לרבות עברית, אנגלית, רוסית וערבית והיא מספקת, כאמור, מענה איכותי ומקצועי לכל מי שנעזר בשירותיה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה