יום שני, 22 בפברואר 2016

סטודיו לעיצוב - תחומי עיסוק

כאשר סיימתי את לימודי העיצוב בשנקר, התלבטתי כיצד אוכל לבנות את הקריירה שלי כמעצבת. למדנו את יסודות העיצוב, התמחינו בתוכנות גרפיקה המתקדמות ביותר ובנינו פורטפוליו המיועד להציג בפני לקוחות את הכישורים שלנו. תהיתי אם לשלוח קורות חיים למשרדי עיצוב קיימים או להתחיל לעבוד מהבית כעצמאית. ואז יצרה איתי קשר אחת מהבנות שלמדה איתי ואמרה לי שהיא ועוד בוגרת המסלול לעיצוב מתכוונות להקים סטודיו לעיצוב והאם אני מעוניינת לשתף אתן פעולה. ברור שהסכמתי....

מה אנו עושים בסטודיו לעיצוב

פעלנו בזהירות ובאחריות להקמת סטודיו לעיצוב משלנו. בהתחלה עבדנו מהבית של אחת הבנות, כדי לחסוך את דמי השכירות ולא לקחת הלוואות. פנינו ללקוחות פוטנציאלים, הראינו להם את תיק העבודות שלנו ולאט לאט התחלנו לקבל פרויקטים. עם הזמן כל אחת מאיתנו התמחתה בתחום אחר. אחת מומחית בעיצוב כל דבר שזקוק לדפוס, כרטיסי ביקור, פליירים, קטלוגים, נייר מכתבים, חוברות, ספרים, כולל עיצוב עטיפת ספרים. השירות שאנו נותנים בתחום הזה כולל קישור עם בתי דפוס וקבלת הנחה דרכנו, פיקוח על עבודת הדפוס כדי שהצבעים והגימורים יהיו כמתוכנן.

תחומים נוספים שבהם עוסק סטודיו לעיצוב


הבחורה השנייה, טלי, עוסקת בכל מה שקשור לעיצוב אתרים וזה תחום אחריותה במסגרת סטודיו לעיצוב שלנו. היא למדה עיצוב אתרים בוורדפרס, ומנהלת עבור לקוחות את כל מה שקשור לתוכן הווירטואלי של החברה. כולל ניהול בלוגים, דף פייסבוק, כתיבת מאמרי קידום ועוד. היא מתכננת ביחד עם הלקוח את האתר המבוקש, ממפה אתו את תחומי העיסוק של החברה, את תיק הלקוחות ודואגת לדרכי התקשרות נוחים עם הלקוח. אני עוסקת בניהול ובשיווק ומתמחה בעיצוב לוגו. אני עורכת סקר שוק עבור הלקוח ובודקת את החוזק של הלוגו הקיים שלו ואם יש צורך משנים אותו ללוגו מודרני ואלגנטי יותר.

סטודיו לעיצוב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה