יום שני, 22 בפברואר 2016

איך מכינים סנדוויץ' מושקע

הכנת סנדוויצ'ים היא נושא שבשגרה. אנו מכינים לילדים בדרך אל בית הספר סנדוויצ'ים טעימים למדי, בהתאם לטעמם האישי, ואיננו משקיעים יותר מדי זמן במחשבה על החומרים או המצרכים הנדרשים בכדי להכין את אותם כריכים שגרתיים. יחד עם זאת, אם אנו רוצים להפוך ארוחת ערב משמימה המורכבת סנדוויצ'ים וסלט, כדאי שנשקיע קצת יותר בכדי להגיע למתכונים של כריכים איכותיים, טעימים ובעיקר מרהיבים למראה. במאמר שלפניכם, מספר טיפים אשר יעזרו להכין סנדוויצ'ים של ממש. לא סנדוויצ'ים לבית הספר, אלא כריכים המתאימים אפילו לאירוח, ארוחה לאור נרות או לפנק את הבעל בהפתעה נעימה בשעות העבודה...

הגשת סנדוויץ'

הכלל החשוב ביותר הוא ההגשה! זכרו, גם אם אתם מכינים כריכים איכותיים והשקעתם בהם שעות ארוכות וקריאת מתכונים רבים לפני הכנתם, הארוחה לא תהיה מושלמת אם לא תניחו את אותם סנדוויצ'ים על גבי מגשי אירוח מושקעים. תוכלו למצוא רעיונות להגשה בצפייה בתמונות או בספרי מתכונים, אך אל תתפשרו על הנחת סנדוויצ'ים על גבי מגשי אירוח. לדעתם של כל יודעי הדבר, הדרך המהירה להצלחה של כל ארוחה היא הגשה נכונה, ועיטור מגשי אירוח על גבם תניחו כריכים, תוביל לארוחה מנצחת.

שילוב חומרים איכותיים בלבד

כאשר אתם מכינים סנדוויץ' סטנדרטי לילדים או לארוחת הצהריים, במרבית המקרים תשתמשו בפיתות, לחמניות, או לחם אחיד אשר נקנה מהמכולת. כאשר אנו מכינים סנדוויצ'ים איכותיים, יהיה עלינו לחשוב טוב איפה אנחנו קונים את הלחם, ואיזה סוג של לחם. בהחלט כדאי לגשת אל המאפייה הקרובה ולקנות בה לחמניות טריות הנאפות במקום. הצלחתו של כל כריך תלויה בעיקר באיכות הלחם, על כן השקיעו קצת יותר ובחרו את הלחמניות או הלחם האיכותי ביותר אותו תוכלו לקנות. מרכיבים של סנדוויץ' איכותי, לא ניתן לקנות בכל מרכול. מומלץ לגשת אל מעדנייה המתמחה בממכר של רטבים, ממרחים, סלטים ובשרים המיועדים למטרה זו, שם תוכלו למצוא מבחר עשיר של נקניק מעושן, דגים מעושנים לסוגיהם, וכמובן ממרחים ומטבלים להעשרת הטעם של הכריך. מומלץ של להעמיס יתר על המידה במילוי כריכים בכדי לאפשר אכילה מהנה ולא מלכלכת.

סנדוויץ'

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה