יום שישי, 12 בפברואר 2016

מתי פונים אל עורך דין ביטוח חיים?



תביעת ביטוח חיים הינה למעשה תביעה כנגד חברות הביטוח על פי פוליסה שנרכשה על ידי המבוטח בעודו בחיים, ואשר נועדה לתשלום חד פעמי ולהבטחת הביטחון הכלכלי של מי שבחר המבוטח, דהיינו – המוטבים שהוא בחר לרשום אותם בפוליסה. התנאי הבסיסי להגשת תביעת ביטוח חיים היא פטירתו של המבוטח ועמידתו בתנאי פוליסת הביטוח בעודו בחיים. במידה ותבעתם את חברת הביטוח והתביעה שלכם נדחתה או שולם לכם סכום הנמוך מזה שבפועל מגיע לכם – אל תוותרו על הזכויות שלכם, אנו ממליצים לכם לפנות כבר עכשיו לשירותיו של עורך דין ביטוח חיים מנוסה בתחום תביעות ביטוח, מכיוון שבהתנהלות מקצועית ונכונה מול חברת הביטוח ישנה אפשרות לקבל את מלוא הכספים והזכויות ולפעמים גם ללא הגשת תביעה לבית המשפט. הנתונים מוכיחים כי תביעת ביטוח בסיוע של עורך דין ביטוח חיים מגדילה את סיכויי התביעה ואת גובה הפיצוי באופן ניכר.




עורך דין ביטוח חיים – מהו סכום התביעה של ביטוח חיים?
סכום התביעה הינו סכום ביטוח חיים אשר הוגדר על ידי המבוטח כאשר היה עדיין בין החיים, פורט בפוליסה ועבורו שולמה הפרמיה לחברת הביטוח, ואולם ככל שמדובר בביטוח חיים למשכנתא, בדרך כלל סכום הביטוח יהיה בהתאם ליתרת המשכנתא אשר נותרה לתשלום לבנק במועד פטירת המוטב. ככלל הזכאי לתבוע ולקבל את הכספים על פי פוליסת ביטוח חיים הינו המוטב אשר נקבע והוגדר בפוליסה באמצעות המבוטח בעודו בחיים, אך ככל שלא הוגדר מוטב, הרי שהזכאים לכספי ביטוח החיים הם היורשים על פי דין או על פי הצוואה.
לכאורה קבלת כספי ביטוח חיים אמור להיות הליך פשוט אך חברות הביטוח עושות ככל שביכולתן להימנע מתשלום או לצמצמו, תוך שהן מעלות טענות שונות כאשר הטענה העיקרית היא הפרת חובת הגילוי על ידי המבוטח במסגרת הצעת הביטוח ושאלון בריאות.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה