יום שישי, 12 בפברואר 2016

ייעוץ משכנתאות - חיסכון



כאשר קונים דירה ולוקחים משכנתא זהו צעד חשוב בחיי עתיד המשפחה ולכן צריך לבצע זאת בזהירות, כל טעות עשויה לעלות ביוקר, החלטה טובה תהיה בעלת משמעות למשך הרבה מאוד שנים. זאת למעשה הסיבה אשר בעטיה הרבה זוגות פונים לשירות של ייעוץ משכנתאות – לצעד זה חשיבות מכרעת ויתרונות רבים ביותר. חלק אחד מן התמונה הכוללת הינו החיסכון הכספי הטמון בכך. תהליך קבלת המשכנתא הינו תהליך ארוך וסבוך למדי. זה נעשה במקביל לחתימת חוזה לרכישת דירה, כאשר צעד זה נעשה באמצעותו המלווה של עורך דין, אשר מסביר את האותיות הקטנות של החוזה דירה ומלווה אתכם במהלך רכישת הדירה. בדיוק כשם שבתהליך המשכנתא אתם זקוקים לכדי איש שירות ייעוץ משכנתאות שילווה אתכם בתהליך. יועץ איכותי ישכיל לסייע לכם להבין למה התכוון פקיד הבנק כשהוא דיבר על חברה משכנת, נסח טאבו, ריבית עוגן או לוח שפיצר. הוא ימנע מכם את כל הבלבול של ללכת לאיבוד בים הביורוקרטיה  בסבך המונחים הלא מוכרים בדרך אל המשכנתא.




חוסכים בזמן עם ייעוץ משכנתאות –
מלבד תפקידו של ייעוץ משכנתאות בפיזור הערפל במונחים לא ידועים במתן שקט נפשי בתהליך המלחיץ של לקיחת המשכנתא יש לו גם משמעות בלתי נדלית של חיסכון בזמן עבורכם. בזכות ייעוץ מושכל ניתן להימנע מריצה אל הבנקים השונים , אפשר להכין בצורה מרוכזת את כל המסמכים הנדרשים מבלי להידרש שוב ושוב לחזור לבנק ולהציג מסמך כזה או אחר. עבורכם, האנשים העובדים, חיסכון בזמן משמעותו חיסכון בכסף והוא שווה הרבה עבורכם והוא חלק חשוב באיכות החיים בתקופה העמוסה של קניית דירה.
ההיבט האחרון והכי חשוב הוא החיסכון הכספי. בחירת מסלולים נכונה תביא להקטנת התשלום החודשי ולעתים גם לקיצור התקופה. פריסה נכונה לתקופה אופטימלית – שתמנע תחושה של מחנק פיננסי לאורך תקופת ההלוואה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה