יום חמישי, 18 בפברואר 2016

טיול בפיליפינים



טיול בפיליפינים – לבד או עם חברה מארגנת

כל מי שחושב לצאת אל טיול בפיליפינים יכול לשאול את עצמו אם עדיף לו לצאת אל הטיול לבד או עם חברה מארגנת. לכל אפשרות יש יתרונות וחסרונות ואתם צריכים לשאול את עצמכם מה אתם רוצים מהטיול עצמו ואיך אתם רוצים לחוות את הפיליפינים. אם אתם מחפשים אחר טיול רגוע, להגיע אל אחד האיים ולשהות בו בלי לטייל יותר מדי, יכול להיות שלא תצטרכו להצטרף אל חברה מארגנת, אך אם אתם מעוניינים לגלות את הפיליפינים ולטייל בין האיים השונים, יכול להיות שתרצו להצטרף אל חברה המתמחה בתחום זו. 




מה חשוב לכם לראות

אחד השיקולים הראשונים שאתם צריכים להביא בחשבון כשאתם מחליטים איך לצאת אל טיול בפיליפינים הוא מה אתם רוצים לראות הרפובליקה. רפובליקת הפיליפינים מורכבת מאלפיים איים מיושבים ואתם יכולים להחליט שאתם רוצים להגיע לאי אחד או שניים ולהסתובב בהם באופן חופשי ואז לא תרצו להצטרף אל טיול מאורגן או לחילופין להחליט שאתם באים לטרוף את הטיול, לראות יעדים רבים ואז תוכלו לברר אם טיול מאורגן יתאים לכם יותר.

תחושת הביטחון האישי

ישנם אנשים שלא מרגישים בטוחים לצאת למקומות שהם לא מכירים ואז טיול בפיליפינים עם חברה המתמחה בכך יתאים להם יותר מטיול עצמי. לא חייבים להיות מבוגרים כדי ליהנות מטיול מאורגן אלא פשוט רצון לטייל בקבוצה ולהצטרף לליווי מקצועי.

מסלול הטיול שאליו תרצו לצאת

טיול בפיליפינים יכול להיות טיול שונה בין מטייל אחד לאחר וזאת כיוון שמדובר ברפובליקה גדולה מאד מרובת איים. לפני שאתם מחליטים איך לצאת לטיול כדאי שתחשבו מה אתם רוצים לראות ואלו חוויות תרצו לחוות במהלך הטיול המיוחד שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה