יום שני, 22 בפברואר 2016

גיוס אשראי - כיצד מתבצע

כל שנה ניתן להבחין בהרבה עסקים בעלי פוטנציאל לרווחים גבוהים, אשר נקלעים לאפקט שלילי של תזרים מזומנים ועומדים עד מהרה בפני סכנת סגירה. כאשר העסק נתון בפני בעיה זו במשך זמן מה, יש לפנות לבנקים בכדי שהם יספקו עבורכם פתרונות אשראי עסקי על מנת להקל על המצב שלכם, אך הבנקים בתקופה זו בדרך כלל לא מצליחים לתת לכם פתרונות משביעי רצון. הם לא מגדילים לכם את האשראי ואף טורחים לצמצם את מסגרות האשראי שלכם, פעולות אשר מביאות את העסק שלכם לידי קריסה טוטאלית.

גיוס אשראי מקצועי

כשם שלא תיגשו לבית משפט ללא ייצוג של עורך דין, כך לא כדאי שתיגשו לבקשת גיוס אשראי ופתרונות מימון ללא יועץ מקצועי אשר מדבר בשפה הבנקאית. עליכם לקחת יעוץ של חברה מקצועית, הרושמת הצלחות רבות בתחום גיוס אשראי ופתרונות מימון עבור עסקים קטנים ובינוניים . היועצים של החברה ימצאו לכם פתרונות גיוס אשראי עבור העסק שלכם. הם יבחנו את הדו"חות הכספיים שלכם, את דפי הבנק וילמדו על אופי הפעילות של העסק שלכם. הם בדקו אם מתקיימים תנאי הסף לשם קבלת המימון מהבנקים ומהקרנות חברות הביטוח והארגונים השונים. יציגו בפניכם את תנאי האשראי שהעסק שלכם זכאי לו. אפשרויות מימון נוספות:

אפשרויות מימון:

* הקרן הבינלאומית לעסקים קטנים – הקרן מיועדת בעיקר לעסקים תעשייתיים עם מחזור פעילות עד עשרים וחמישה מיליון ₪. המעוניינים להשקיע בציוד לצורך פעילות העסק.
* קרן קורת – הקרן מעניקה הלוואות בסכומים שבין שבעים אלף ₪ עד מאה אלף ₪. בעיקר לעסקים בפריפריה. בריבית של פריים + 1.95 אחוזים. לתקופה של עד חמש שנים. נדרש להשקיע בהקמת העסק הון עצמי בשיעור עשרים וחמישה אחוזים מגובה ההלוואה וכן שני ערבים.

גיוס אשראי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה