יום שישי, 20 בפברואר 2015

מרכזיות IP מחיר



לנהל את העסק נכון עם מרכזיית טלפונים איכותית
המענה הטלפוני האיכותי בעסק שלכם הוא חלק בלתי נפרד מהצלחת העסק שלכם ככלל. זאת מכיוון שהמענה הטלפוני שלכם הוא למעשה הביטוי המחייב ביותר של שירות הלקוחות שלכם – ועסק ללא שירות לקוחות איכותי לא יוכל להצליח במציאות העסקית התחרותית בשוק העסקי בישראל. ולכן – חשוב להשקיע במענה הטלפוני האיכותי – וההשקעה הזו מתחילה בבחירת מרכזיית טלפונים. מרכזיית הטלפונים צריכה להתאים לכם מבחינת כמות הקווים שבה – ולהיות אמינה, איכותית ומודרנית. לכן, אם אתם רוכשים לעסק שלכם מרכזיית טלפונים – השקיעו במרכזיית IP.

למצוא במרכזיות IP מחיר הוגן ומוצר איכותי
מרכזיות IP הן המוצר החדש והאיכותי ביותר בתחום מרכזיות הטלפונים לעסקים – וכבר היום הן תופסות את נתח השוק המשמעותי והגדול ביותר בתחום. זאת מכיוון שהן לא מבוססות על תשתית קווי טלפון מיושנת ומסובכת שאבד עליה הכלח – אלא על תשתית אינטרנט מהירה ואיכותית. טלפון המחובר למרכזיה מסוג זה מקבל מספר ייחודי לו, על פי הגדרת כתובת IP (internet protocol) ייחודית לו. כמות הקווים שאפשר לקבל ממרכזיית IP היא גדולה במיוחד – ואנו משלמים על מרכזיות IP מחיר הוגן, בהתאם לצורך שלנו. בהתחשב בחדשנות ובאיכות שלהן, מחירן הגיוני מאוד - להבטחת המענה הטלפוני היעיל של העסק שלכם.




משלמים על מרכזיות IP מחיר גמיש – לפי הצורך שלכם
כאמור, אנו משלמים על מרכזיות IP מחיר התואם את הצורך שלנו מהמרכזייה. אם תחפשו מרכזייה לעסק קטן עם מספר קטן של טלפונים – תוכלו לשלם על מרכזיות IP מחיר של פחות מ-3,000 ₪. מצד שני, אם תצטרכו כמות גדולה של עשרות ומאות טלפונים – יהיה למרכזיות IP מחיר גבוה יותר של 7000 ₪ ומעלה. בכל מקרה – מדובר במחיר הוגן לצורך שלכם ומוצר איכותי במיוחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה