יום חמישי, 19 בפברואר 2015

צימרים לפי שעה



האתגר – למצוא זמן לזוגיות בטירוף של השגרה
השגרה של האזרח הישראלי הממוצע היא שגרה שוחקת מאוד. אנחנו קמים מוקדם בבוקר, יוצאים לעבודה ועומדים בפקקים, רצים אחרי הבוסים או הלקוחות שלנו בניסיון נואש לענות על כל צורך שלהם, רודפים שוב אחר הפקקים בשביל להספיק להוציא את הילדים מבית הספר, חוזרים לפקקים לעוד קצת סידורים וטרטורים – אבל אנחנו שוכחים את מה שחשוב באמת. מה שחשוב באמת הוא, כמובן, הזוגיות שלנו. עם השנים, אנחנו מאבדים אינטימיות באופן טבעי – אך הדבר לא חייב להיות כך. ישנם שני מכשולים עיקריים – זמן ומקום. את הזמן פשוט חייבים ללמוד להקדיש לכך – לקחת הפסקה של כמה שעות ולהשקיע באינטימיות הזוגית שלנו. ואת המכשול של מקום – ניתן לפתור עם צימרים לפי שעה.



המקום המושלם לאינטימיות קצרה – צימרים לפי שעה
בין הילדים, השכנים, הסידורים וההפרעות - הבית שלנו הוא לא המקום האידאלי לזמן אינטימיות זוגית. ולכן, הפתרון של צימרים לפי שעה הוא פתרון אלגנטי ואידיאלי למכשול המקום. צימרים לפי שעה הם ההפך המוחלט מהטירוף של הבית שלכם – והם מספקים בריחה קצרה, רומנטית ואינטימית מהשגרה השוחקת. בין אם מדובר בג'קוזי זוגי או במיטה מפנקת – צימרים לפי שעה מספקים לכם בדיוק את מה שדרוש לאינטימיות הזוגית שלכם, במחיר רווחי במיוחד לצורך הקריטי הזה שלכם.

זמינים, מהירים – ועונים לכם על כל צורך שיידרש
צימרים לפי שעה זמינים לכם בכל מקום שתצטרכו אותם – באזור הדרום, המרכז והצפון. בכל מקרה – המטרה של צימרים כאלה היא לספק לכם את הבריחה שדרושה לכם – בין אם מדובר בלילה קצר ואינטימי רחוק מהבית או בכמה שעות חטופות באמצע היום. בצימרים כאלה תמצאו בדיוק את מה שדרוש לכם – הגפרור שיצית מחדש את להבת האינטימיות ביניכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה